“God pizza, for lidt pladser udenfor!”
Anmeldelse af Pizza Huset

Pizza Huset
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 2. august 2020

Rigtig dejlige pizzaer lavet på original italiensk måde.... skøn atmosfære! Vi savnede flere siddepladser udenfor pizzeriaet ..men indtil kl. 20.00 kan man sætte sig i den dejlige Kongens Have ☘️

Tak, Jens B

Anmeldt 28. oktober 2019

De må have fået en ny ejer, deres pizzadej som var et af deres kendetegn smager nu som en billig shawarma pizza. Købte so pizza som begge skuffede og ikke blev spist op

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Jonashw1
Anmeldt 4. maj 2019

Udefra ser stedet ikke ud af noget særligt - faktisk nærmest tværtimod. Og indenfor er der bare et lille lokale med køkken og en smal hylde langs den ene væg, hvor man kan stå og spise sin lækre pizza på vejen videre.

Hvis man vil sidde ved et bord med ternet dug og stearinlys, så er det altså ikke lige her. Men hvis man bare skal have en rigtig god pizza i en fart, så er man kommet det rette sted.

Jeg bestilte en nr. 12 Primavera, som er en såkaldt hvid pizza med frisk bøffelmozarella, parmaskinke, cherrytomater, parmesan og ruccola. Pizzaen kom forholdsvis hurtigt - og den var rigtig god med tynd bund og rigtig god kvalitet råvarer. Meget velsmagende - og blandt de bedste, jeg nogensinde har smagt. Bunden var rigtig lækker, nærmest lige på grænsen til at være underbagt uden at være det, men yderst delikat! Og denne himmerigsmundfuld var alle de 72 kr værd.

Der er en god stemning og godt humør i køkkenet, og der kommer konstant en masse glade mennesker forbi for at få en pizza eller en sandwich til at spise langs væggen eller tage med hjem. Kan anbefales!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, nielsmartin
Anmeldt 14. december 2018

Virkelig god pizza der serveres hos Pizza Huset. Udefra virker det som et lille sted, men det viser sig at stedet fokuserer på ægte italienske traditioner. Det eneste sted jeg har fået ligeså god pizza er i Italien - og det siger alt!

Dato for besøg: december 2018
Tak, simonher88
Anmeldt 17. januar 2017 fra mobile enheder

....som tilmed har en super fin størrelse. Lækker dej og dejligt friskt tilbehør. Super smag og rigtig god service/betjening.

Dato for besøg: december 2016
Tak, jeabri

Rejsende, der kiggede på Pizza Huset, kiggede også på

Har du været i Pizza Huset? Fortæl om dine oplevelser!