“Utroligt Price brd vil lægge”
Anmeldelse af Price's diner

Price's diner
nr. 1.493 af 2.811 Restauranter i København
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro

Utroligt Price brd vil lægge navn til dette, med deres holdning til mad. Tæt på uforskammet....dyrt og ringe.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Peter251008

Anmeldt 29. august 2020

Rigtigt god oplevelse, super sødt og venligt personale. Som helt klar var til 5 stjerner. Maden var godkendt og smagte rigtigt godt.

Tak, Patrickbstry
Anmeldt 22. august 2020

Bestilte en beef n fries, kødet skulle være rosa stegt efter menu kortet, men det var stegt fuldstændigt dødt, kedelig og grå, der var peber sauce til, kedelig og helt uden smag.
Der blev også bestilt Chili con carne, den var ikke god, den hjemme lavede er meget bedre.
Så det var en skuffelse at spise her og de ved godt hvad pris, de vil have.
Som man siger, vi har spist her 3 gange, første, sidste og eneste.

Tak, brovst
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

God jævn burger og lidt kedelig Cæsar salat.
Rigtig gode pommes fritter.

Lidt hypet.
Hvis vi ikke kan finde andet, vil vi vælge restauranten igen.

Tak, denmark-martin
Anmeldt 28. juli 2020

Tirsdag den 28. juli spiste min mand og jeg middag hér i Tivoli. Min mand fik en ok burger, men jeg fik det værste måltid, jeg længe har fået: Et friturestegt og tørt stykke torsk (formodentligt taget direkte op fra fryseren) med pommes frites og en stor skål meget slatten salat. (Jeg måtte skære det tykke lag af torskens panering af, og salaten lod jeg stå).

På restaurantens hjemmeside står der ellers: "Ligesom i de øvrige restauranter, går vi i dineren meget op i de gode råvarer og den gode smag ...". Vi er ellers vant til at spise lækker mad på de øvrige restauranter, så vi kan slet ikke forstår, at Brøderne Price vil lægge navn til sådan en omgang. Her kommer vi ikke igen.

Tak, Charlotte-Sten

Rejsende, der kiggede på Price's diner, kiggede også på

Har du været i Price's diner? Fortæl om dine oplevelser!