“God jævn burger og lidt kedelig Cæsar salat”
Anmeldelse af Price's diner

Price's diner
nr. 1.549 af 2.806 Restauranter i København
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

God jævn burger og lidt kedelig Cæsar salat.
Rigtig gode pommes fritter.

Lidt hypet.
Hvis vi ikke kan finde andet, vil vi vælge restauranten igen.

Tak, denmark-martin

Anmeldt 28. juli 2020

Tirsdag den 28. juli spiste min mand og jeg middag hér i Tivoli. Min mand fik en ok burger, men jeg fik det værste måltid, jeg længe har fået: Et friturestegt og tørt stykke torsk (formodentligt taget direkte op fra fryseren) med pommes frites og en stor skål meget slatten salat. (Jeg måtte skære det tykke lag af torskens panering af, og salaten lod jeg stå).

På restaurantens hjemmeside står der ellers: "Ligesom i de øvrige restauranter, går vi i dineren meget op i de gode råvarer og den gode smag ...". Vi er ellers vant til at spise lækker mad på de øvrige restauranter, så vi kan slet ikke forstår, at Brøderne Price vil lægge navn til sådan en omgang. Her kommer vi ikke igen.

Tak, Charlotte-Sten
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted men ikke rosastegt beef. Stegen var langtidsstegt men lidt for lang tid for det var medium roast ikke rosastegt som menukortet sagde. Eller ok. Pebersovsen var rigtig god.

1  Tak, 963s_renh
Anmeldt 22. juli 2020

Blev budt inden for, på Engelsk, hvad er det for en omgang snobberi og knæfald for det engelske. VI lever og bor i Danmark, så talt dansk elller forsvind.
Har tjenerne ikke situationsfornemmelse,
Vi er danske og taler til daglig dansk. Vi kan godt forskellige sprog til perfektion, men nu har vi fået nok af denne restaurants knæfald for det engelske. TAL DANSKog stik fingeren i jorden om hvem i handler med.
Fordi man har et navn viA TV og den kulørte presse, skal man ikke tro at man kan tillade sig alt.

Tak, stenm2019
Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Var inde for at får en Gin Tonic, den manglede dig Gin som vi påpegede til tjeneren, men det blev forbigået i stilhed
HOLD JER VÆK, det er sgu under al kritik, vi føler os i den grad røvrendt

Tak, Los N

Rejsende, der kiggede på Price's diner, kiggede også på

Har du været i Price's diner? Fortæl om dine oplevelser!