“Service og mad trænger til et løft”
Anmeldelse af Price's diner

Price's diner
nr. 1.451 af 2.828 Restauranter i København
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro

Vores modtagelse og anvisning af bord giver ikke indtryk af, at vi er på en restaurant i Tivoli og selvom vi er i en international kendt have, havde jeg forventet, at blive betjent af en dansktalende tjener.
Vi ventede meget længe på vores mad og de hamburgere, vi havde bestilt, indeholdt kedelige bøffer lavet af en fars, som vi ikke kender fra slagteren. Meget finthakket og uden nogen særlig smag. Men det var vel oksefars.
Vi måtte også vente længe på regningen.

Tak, Rejserik

Anmeldt 1. juli 2020

Vi kom ved 15.30 tiden hvor det kun var muligt at bestille burgere. Det var ikke en særlig god burger og maden var ved at blive fjernet fra bordet, allerede inden vi var færdige.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, RikkeMaha
Anmeldt 22. februar 2020 fra mobile enheder

Mad på en diner skal vurderes netop som mad på en diner! Og her er Prices altså bare i orden! Burgeren smækfuld af smag; håndskårne fritter i top; sød, venlig og kompetent betjening - så er Prices en lille oase i Tivoli på en lidt kold og meget regnfuld søndag.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, pouleriksehested
Anmeldt 9. februar 2020 fra mobile enheder

Besøgte dineren ved frokost tid og bestilte et udvalg af sandwichens Tuna melt var ok, cubano var tør og kedelig, og pulled Duck var med dens burger bolle, lidt kål og sit tøre andekød en skuffelse.

Service var langsom på trods af at stedet næsten var tomt.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 20.107.589
Anmeldt 1. januar 2020 fra mobile enheder

Dette Review gælder Brdr. Price Tivoli og ikke deres diner.
Vi havde en fantastisk nytårsmenu med gode vine. Stuvende fuldt og dette til trods en fantastisk servering. Lækker mad. Dette er ikke sidste gang vi gør det.

Tak, 772jesperb

Rejsende, der kiggede på Price's diner, kiggede også på

Har du været i Price's diner? Fortæl om dine oplevelser!