“Fntastisk Italiensk Mad”

Il Grappolo Blu
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: BENVENUTI AL RISTORANTE IL GRAPPOLO BLU Il Grappolo Blu er en lille autentisk italiensk restaurant beliggende midt i København. Restauranten åbnede i 1999 og har siden 2003 været optaget i Michelin Guiden. Køkkenchef og ejer Alfredo Franco vil udvide din opfattelse af, hvad det italienske køkken har at byde på. Han har kompromisløst søgt ind til hjertet af La Cucina Italiana: Kvaliteten, råvaren, smagen. “Mit mål er at servere autentisk italiensk mad og skønne vine til vores gæster samt give dem følelsen af at de nyder deres middag i Italien. De skal føle at de får et lille stykke af italien med hjem.” - Alfredo Franco Ejer og køkkenchef
Anmeldt 15. juli 2015

En helt igennem fantastisk mad oplevelse i København.
Maden var velteberedt og velsmagende (Husk at følge personalets anbefalinger :-))Betjeningen helt i top og prisen absolut rimelig. Mad og vin oplevelsen levede op til vore forventning efter anbefalinger fra vores venner.

1  Tak, Tommy I
Giuseppe A, Chef  hos Il Grappolo Blu, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. august 2016

Kære Tommy

Tusinde tak for dit feedback.
Vi er især glade for at vi levede op til dine forventninger, eftersom dine venner havde anbefalet os.
Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden god gang.
De bedste hilsner
Giuseppe Aliberti, Restaurantchef

Anmeldt 26. maj 2015

Service top, rådgivning top, vin top, mad top, det var en super oplevelse, med rigeligt af det hele, deres sommer trøffel var frisk og velduftende, pasta i topklasse, de små retter vellavede og velsmagende. Hvis der skulle sættes finger på noget var det som i Italien hovedretten er altid lidt fantasiløs, men velsmagende.

1  Tak, Niels A

Kære Niels

Vi er glade for at du havde en god aften hos os, og oplevede at vi rådgav dig fint omkring mad og vin.
Dit input om hovedretten er noteret;)

Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden god gang.

De bedste hilsner
Giuseppe Aliberti, Restaurantchef

Anmeldt 8. marts 2015

Autentisk Italiensk og afdæmpet atmosfære.
De bedste råvarer anrettet på smukkeste vis. Fantastisk velsmagende og gennemført.
Smukt håndværk. Alfredo er fantastisk i køkkenet.
Vin-menu'en er passer perfekt til maden, og det er pragtfulde vine der serveres.
Betjeningen er gennemført, professionel og kompetent.
Vi havde en pragtfuld aften med deres 20-retters menu og 6-vins vin-menu.
Pludseligt var der gået 5,5 time, med fantastiske retter og store gastronomiske oplevelser.
Bedre bliver det ikke !

• Stemning
3  Tak, Frank H
Anmeldt 8. december 2014 fra mobile enheder

Dejlig service - som at være i Italien. Afdæmpet charme. Total lækre vine - og mad, der er tilberedt efter alle madkunstens regler. Her kan man sagtens komme igen og igen!

Tak, rbb001
Anmeldt 6. december 2014

Er vældig tilfreds med denne restaurant - serverede de bedste italienske retter med super råvarer. Vinmenuen matchede perfekt og der blev skænket med venlighed :)
Der er desværre få gæster og det er en skam da man sjældent oplever så højt niveau. Må også nævne det meget imponerende vinkort og de uanede forskellige grappaer. Worth a journey !

2  Tak, What_we_did_together

Rejsende, der kiggede på Il Grappolo Blu, kiggede også på

Har du været i Il Grappolo Blu? Fortæl om dine oplevelser!