“Dejligt mad og god service”
Anmeldelse af Restaurant Vita

Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 12. august 2021

Jeg var ude og spise ved Restaurant Vita inde ved Store Kongensgade og var meget tilfreds med maden og god betjening hvor tjenerne var meget imødekommende og smilende.

Jeg bestilte muslinger med pommes til og det smagte lækkert og det var nogle gode muslinger de servere med sprøde pommes til.

Det er en restaurant jeg godt kan anbefale til andre, da den ligger centralt i byen, rimelig priser til maden, du får god service og du får et smil med på vejen.

Jeg kommer tilbage og prøver resten af menukortet en anden gang.

Tak, T6786XFcarolinel

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Havde købt 3 billetter til Muslingefestival og spiste dem udenfor på en lille plads Vita har tæt på. Slidte møbler og parasoller, men meget engageret og energisk tjener - klart et plus. Muslingerne var meget små, men smagte godt. Vi fik gennemsnitlige pomfirtter og en kedelig crement til maden. Alt i alt en blandet madoplevelse, men sød betjening.

Tak, Kim G
Anmeldt 7. august 2021

Havde købt billet til Perriers Muslingefestival. Vita var en af mulighederne. Meget engageret velkomst - yes vi følte os hjemme på dette historiske sted. Vi var 3 personer i selskabet. Men herfra var skuffelserne større end glæderne.

Vita - hvorfor var det nødvendigt at servere 2 Perriers og 2 frites og ikke til 3 kuverter? Dette og næsten 40 minutters ventetid på maden kombineret med en lidt passiv og uengageret tjener medfører I kun får 3 stjerner - muslingerne var nemlig fortræffelige og trækker oplevelsen op trods alt.

Tak, TJGuldhammer
Anmeldt 4. august 2021 fra mobile enheder

God mad - hyggeligt sted - men manglende service. Vi ventede på maden, fik ikke de drikkevarer vi havde bestilt, der blev ikke ryddet af og skulle ad flere omgange bede om regningen. Tænker service niveauet er meget afhængig af tjeneren, da andre fik serveret før os på trods af de kom senere og de fik skænket et reelt glas vin og ikke blot den mundfuld vi blev serveret på bunden af glasset…
Men god mad og vin.

Tak, 425rikkee
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Vi ventede rigtig rigtig rigtig længe. Da maden kom. At det ok .
Det ville have været fint med nogen puder st sidde på eller nogen tæpper. Da vi sad uden for

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 570trineh

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vita, kiggede også på

Har du været i Restaurant Vita? Fortæl om dine oplevelser!