“God mad til fornuftige priser.”
Anmeldelse af Restaurant Vita

Køkkener: Dansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By

God mad til fornuftige priser. Lokalerne er så flotte! Personalet er venligt og sørger godt for deres gæster.

Tak, 219KImB

Anmeldt 30. maj 2020 fra mobile enheder

Meget venligt personale på det lille torv i St.Kongensgade. Fine stole og tæpper men var lidt skuffet over smørrebrødet ! Måske er det bedre at tage en af de varme retter.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 594lenat
Anmeldt 27. februar 2020 fra mobile enheder

Utrolig hyggelig og meget autentisk restaurant på St. Kongensgade. Interiøret er fra 1660erne, her lå Kongelig Hofapotek. Frokostmenuen lød bla. på hummer-hotdog, som smagte rigtig godt. Hertil drak vi Grimberger øl (halv liter) og Linje akvavit.(4cl). 500 kr. Den kongelige garde kom også lige forbi. En herlig frokost som varmt kan anbefales.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Pernille2
Anmeldt 28. december 2019

Det er første gang vi besøgte restaurant Vita men ikke den sidste og selvom pladsen og garderoben i indgangen var lille lykkedes det at få tøjet hængt op. Vi blev mødt og betjent af søde og opmærksomt personale. Maden var lækker og blev serveret i et rimeligt tempo. Alt i alt en positiv oplevelse.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Carsten J
Anmeldt 27. december 2019 fra mobile enheder

Man kommer ind og bliver med det samme budt velkommen med et smil og venlighed. Den stemning der er på Vita er uden lige. Maden jeg fik var utroligt lækkert og mine venner roste også alt det mad de fik! Helt igennem en lækker oplevelse!!!

Dato for besøg: december 2019
Tak, kristiandallj

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vita, kiggede også på

Har du været i Restaurant Vita? Fortæl om dine oplevelser!