“Middag efter arbejde”

Skagen Fiskerestaurant Illum Rooftop
Prisklasse: 13 US$ - 77 US$
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: SKAGEN FISKERESTAURANT ILLUM ROOFTOP – serverer skaldyr, fiskefrikadeller, smørrebrød og kølig Chablis til gæsterne, præcis som ved det altid propfyldte fiskepakhus på havnen i Skagen. Du vil også blive mødt af den samme jyske, personlige betjening i København som man kender det fra Skagen. Indretningen i restauranten er moderne, men du vil stadig finde et område med sand på gulvet, og kvaliteten er helt i top. Nyd den lækre friskfangede fisk på terrassen med udsigt over byens tage. Skagen Fiskerestaurant serverer frokost og middag, og har også har et stort udvalg af vin, champagne og egen cocktailbar. Skagen Fiskerestaurant har plads til 120 gæster.

God stemning - behageligt lys og musik
Lækker mad - let og smagsfuld - friske råvarer
Tilfredstillende betjening
Moderat priser

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Aneela
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Illum Rooftop, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Hej - Tak for den simple og meget positive anmeldelse. Vi er glade for at du fandt det hele tilfredstillende. Mvh. Trine

Kvalitet Ikke helt på højde med prisen. Det samme gælder servicen. Vi måtte flere gange bede om bestik, brød, tallerkner osv.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, splendidcigars

Hej - Tak for dit besøg og anmeldelse. Det er bestemt ikke den følelse vi ønsker at efterlade hos vores gæster. Vi beklager din oplevelse og orienterer personalet om dit besøg. Mvh. Trine

Anmeldt 17. december 2022 fra mobile enheder

Jeg er lidt ked af, at man laver jomfruhummere om til mos.
De var simpelthen kogt for meget.
Det skal siges at den ene blev byttet uden vrøvl.
Men det sætter desværre oplevelsen i et dårligt lys.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Torkil A
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Illum Rooftop, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. december 2022

Hej Torkil - Tak for dit besøg. Med lang erfaring bag gryderne, kan jeg godt afsløre at konsistensen på jomfruhummeren ikke altid er afgjort af kogningen, men er glad for at du sagde det ved dit besøg og fik en ny. Mvh. Trine

Anmeldt 11. december 2022 fra mobile enheder

Det er hvad det er… deres hummerbisk 10/10, kundeservice 8/10 og alt andet 1/10 jeg kommer ikke igen. Dyrt og tørt og intetsmagende øv øv øv

Dato for besøg: december 2022
Tak, emma24091911
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Illum Rooftop, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. december 2022

Hej Emma - Vi beklager din oplevelse og kan som restaurant bestemt ikke være tilfredse, hvis det er den følelse du går herfra med. Såfremt du ønsker yderligere dialog må du gerne skrive til mig på th@skfisk.dk. Mvh.Trine

Anmeldt 27. november 2022 fra mobile enheder

Bestilte and og risalamande, begge dele smagte fantastisk.
Der var en hyggelig stemning og personalet var super venlige

Dato for besøg: november 2022
Tak, 386helleb
Trine Hemmingsen, Markedsføring hos Skagen Fiskerestaurant Illum Rooftop, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. november 2022

Hej Helle
Det lyder som en dejlig julemiddag. Tak for de 5 stjerner. Vi er glade for at du synes om både stemning og personale. På gensyn. Trine

Rejsende, der kiggede på Skagen Fiskerestaurant Illum Rooftop, kiggede også på

Har du været i Skagen Fiskerestaurant Illum Rooftop? Fortæl om dine oplevelser!