“Skøn mad til rimelige penge”
Anmeldelse af Italo Disco

Italo Disco
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 10. juli 2018 fra mobile enheder

Vi var seks personer og besøgte stedet en søndag. Betjeningen var venlig uden at være imponerende, men det passede til stedet. Maden var lækker og frisklavet. Helt rimelige priser. Kommer klart igen.

Tak, Kiki Q

Anmeldt 10. december 2017

Een menu med 7 små forskellige retter, der smagte dejligt.
Betjeningen er serviceminded, borderne står meget tæt, hvilket gør, at når folk rykker rundt/skal ud så får man nærmest deres frakke op i ens maden.

Tak, susanne j
Anmeldt 10. november 2017

Stedet har een menu og den står i 375 kr. Det var 5 antipasti, en pastaret og en dessert. Vi var fem og der var ingen af os der var stop mæt, men det er ok. Italo Disco er sådan et sted man virkelig gerne vil holde af, men jeg var nu ikke helt op at ringe. Med undtagelsen af burrataen manglede antipastien en smule smag. Og pastaen med små muslinger var en kende for salt, og der var lige præcist for lidt.

Tak, MrBarfoed
Anmeldt 27. oktober 2017

Her tror man at man skal på Italiensk restaurant og så er der ikke en eneste italiener at skue hverken i køkken buffet bar eller opvask. Men der er svenskere, danskere, brasilianere og indere og maden er endnu mere konglumeratisk. Dejlige tapasagtige retter: bedst var de friturestegte artiskokker, svagest stod pasta retten og den var sket ikke ringe. Her kan man roligt tage hen med familien når man vi fejre en fødselsdag, en veloverstået eksamen eller bare trænger til at komme på en lille rejse midt på vesterbro. alt er stille og roligt på et højt kvalitativt plan - fuldt af overraskelser ind og ud af verdenskulinarikken.

Tak, hcrordam
Anmeldt 27. oktober 2017

Ikke så mange dikke dare. Super god betjening, de små retter kom flyvende ind fra højre og venstre, hvor der i mellem var et par der skinnede mere igennem end de andre. Tjekket indretning og jeg er glad for at sådan et sted er åbnet tæt på hvor jeg bor.

Tak, MortenC93

Rejsende, der kiggede på Italo Disco, kiggede også på

Har du været i Italo Disco? Fortæl om dine oplevelser!