“Værste kundeservice, nogensinde”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Takeaway
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 7. august 2020

Hvis de kunne få 0 stjerner så ville de have fået det.
Oplevelsen endte med at de smed vores pizzaer i skraldespanden og jeg blev bedt om at ringe til ham når klokken blev 22 fordi der fik han fri, og så ville han fortælle mig en masse, men lige nu så gad han ikke forklare mig hvorfor de ikke tog imod kort.

Er aldrig nogensinde blevet snakket så grimt til, uden at have gjort andet end at bestille nogle pizzaer. Sætter aldrig mine fødder i deres biks igen.

Tak, Climber610844

Anmeldt 15. februar 2020 fra mobile enheder

Frisk og velsmagende pizza.Kvaliteten er i top. Betjening er altid venlig og hurtig. Varmt anbefales

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Toniabramsson
Anmeldt 29. juni 2019

Mine venner og jeg skulle i går bestille pizza. Vi ville gerne bestille fra Itzi, fordi det plejer at være god pizza. Vi ringede derfor til dem for at bestille, men de svarede ikke. Vi ringede så gentagne gange i 15 minutter, uden noget svar.
Vi beslutter os så for at gå op til Itzi hvilket er ca. 1,5 km. Da vi så kommer derop, går der omkring 10-15 minutter før de tager imod vores bestilling. De siger så at pizzaen vil være færdig efter 25 minutter. Da der så er gået 25 minutter, går vi ind og spørger om vores pizza er færdig. Det er den ikke. Men til gengæld, fortæller han os så på dette tidspunkt, at vi hverken kan betale med MobilePay eller MasterCard. Vi er så derfor nødt til at tage hele vejen til den nærmeste hæveautomat (over 1 km) for at hæve penge.
Da vi så er kommet tilbage, er pizzaerne stadig ikke færdige. Der går så 10 minutter efter vi er tilbage før pizzaerne er klar.
Så han fortæller os altså at der går 25 minutterne før pizzaerne er klar, i starten, men der ender med at gå 50.
Meget skuffende.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, jona031q
Anmeldt 24. april 2019

Uden tvivl den bedste pizza i København! Der er mange forskellige valgmuligheder og det er altid muligt at få pesto-dressing på, hvilket stærkt kan anbefales. Personalet er altid flinke og i godt humor og det går altid hurtigt med at få sin mad. Deres sandwiches kan også varmt anbefales. Da der stortset ikke kan sidde nogen og spise hos dem, kan man sidde hos Kihoskh.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Tone B
Anmeldt 12. februar 2019 fra mobile enheder

Jeg ved at mange siger det, men det her ER faktisk den bedste pizzeria. Selv om de får topkarakter så ville de være endnu bedre, hvis de ikke kun modtog kontanter. Khioskh ved siden af, lader dig hæve over.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, sarasM9170WR

Rejsende, der kiggede på Itzi Pitzi Pizza, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Itzi Pitzi Pizza? Fortæl om dine oplevelser!