“gourmet til overkommelige priser”

Restaurant Værksted 1751
nr. 1.151 af 2.822 Restauranter i København
Kvarter: Det ydre Vesterbro
Beskrivelse: En hyggelig restaurant på Vesterbro i København. Maden er primært økologisk og vi ønsker at give vores gæster en god madoplevelse i afslappede rammer og til en rimelig pris. Vi har et godt udvalg af vine inklusiv et god udvalg på glas. Så kig forbi hvad enten du er til et par småretter og et glas vin eller en hel aften med lækker mad og vin. Vi glæder os til at se dig.
Anmeldt for 12. marts 2017

afslappet atmosphere, småt og intimt. 8 små fantastiske retter der mætter alle sanserne til fornuftig pris. vil klart anbefale vin menuen da den komplimentere retterne perfekt. detaljerne er på plads. du får virkelig aktiveret dine smagsløg. klart en stjerne.

Tak, NeveQ

Anmeldt for 15. december 2016

Det er svært - på den ene side fortjener de mange stjerner for deres opfindsomhed og kreativitet når det gælder deres menu og de enkelte retter, betjeningen er også imødekommende - men på den anden side var det visuelle indtryk af retterne lidt kedeligt. Brune og grå nuancer var dominerende - jeg savnede noget for øjet. Torsken var rigtig godt tilberedt, dejlige faste flager med god konsistens. Desserten var ikke opløftende eller appetitlig. Espressoen var uden crema og var derfor nærmest som en a´lmindelig kop stærk kaffe.

Tak, Birkkjaer
Anmeldt for 18. oktober 2016

I meget dejlige og uprætentiøse lokaler serveredes en 8 rettes menu til ug! Meget kompetent betjening, der hjalp med vinforslag. Skal helt sikkert derud igen- og så kun 400 kr for hele menuen!

Tak, CTRavel1204
Anmeldt for 15. maj 2016 fra mobile enheder

Jeg besøgte stedet med en veninde og vi havde en rigtig god oplevelse.
Alt hvad vi fik spist den aften var nyt og spændende. Alt fra friterede griseører, braisseret lammetunge mm. og meget andet smagt fremragende.
Det her er i hvert falt ikke din hverdags omgang spagetti Bolognese, det er mad du husker (og fortæller) længe efter du har været der.
Så, til dem der tør og har åbent sind er Værkstedet et must oplevelse.
Udover maden fik vi super betjening af en tyn og høj lyshåret tjenerpige som var lige så lækker som det mad vi spiste den aften. God øko vin fra mikroproducenter... Tjah, mere er der ikke at sige.
Gå ud og oplev det.
Priser er lidt smag og behag og jeg syntes at her er prisen i hver fald rimelig.
Har spist på dyrere restaurationer og fik mindre oplevelse uf af det.

Tak, Almir-DK
Anmeldt for 30. april 2016

8 dejlige retter suppleret med en meget lækker ost.Fantastisk høflig og informerende betjening...et sted man har lyst til at komme tilbage til.

Tak, ChrCec

Rejsende, der kiggede på Restaurant Værksted 1751, kiggede også på

Har du været i Restaurant Værksted 1751? Fortæl om dine oplevelser!