“Super aften på Köd!!”
Anmeldelse af KöD Vesterbro

KöD Vesterbro
Prisklasse: 165 kr. - 450 kr.
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: KöD Vesterbro er dit nye steakhouse, hvor du i de charmerende omgivelser kan nyde en overdådig middag suppleret med gode vine og Københavns bedste betjening. Konceptet er kød af den fineste kvalitet i form af bøffer fra de bedste udskæringer fra Danmark, USA og Uruguay. De møre bøffer kombinerer du med vores lækre udvalg af sideorders og saucer.
Anmeldt 16. maj 2023

Fantastisk aften på Köd Vesterbrogade. Vi var et selskab på 10 mand som havde booket et privat room - det fungerede vildt godt og maden var spot on - alle 3 retter blev serveret med fin mellemrum og i rigtig høj kvalitet! Super service af samme tjener hele aftenen igennem - Vi kommer helt sikkert igen!!

Dato for besøg: maj 2023
Tak, Jacob Uldal C
DiningSix Kundeservice, Markedsføring hos KöD Vesterbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. maj 2023

Hej Jacobuldalc,

Tak fordi du brugte tid til at vurdere din oplevelse hos os. Det sætter vi stor pris på!
Vi håber at byde jer velkommen snart igen!

Mvh Rikke / KöD Vesterbro.

Anmeldt 6. maj 2023

Maden smagte fantastisk, dog vil jeg gerne fremhæve personalet som var fantastisk professionelle, især Valdemar viste ekstraordinær overskud og ydede rigtig god service. Formidabel oplevelse.

Dato for besøg: maj 2023
Tak, da d
Kundeservice afdeling, Markedsføring hos KöD Vesterbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. maj 2023

Hej 950dad,

Vi håber at byde jer velkommen snart igen!

Mvh Rikke, KöD Vesterbro.

Anmeldt 20. marts 2023

Vi har været flere gange på Köd Vesterbrogade og det er blevet vores favoritsted. Virkelig dejligt med hurtig, opmærksom, smidig betjening og rigtig god mad. Det ville selvfølgelig ikke gøre noget, hvis det var lidt billigere😁

Dato for besøg: marts 2023
Tak, Schweinsteiger2022
Kundeservice afdeling, Markedsføring hos KöD Vesterbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. april 2023

Hej Schweinsteiger,

Tak fordi du brugt tid til at vurdere din oplevelse hos os. Det sætter vi stor pris på!
Vi håber at byde jer velkommen snart igen!

Mvh Rikke, Köd Vesterbro.

Anmeldt 21. februar 2023

Vi havde forudbestilt en måned før, både mad og lokale. Da vi kom ventede vi i over en time på maden, vi kunne også kun får kødet i medium stegt. Tjeneren var sød, men tydeligvis helt ny i branchen. Dette var på ingen måde hans skyld! Han var sat alene på vores selvskab. Manageren kom og mere eller mindre kastede ham under bordet og gav ham skylden.
Da det tydeligvis var manageren og kokkenes skyld, at tingene ikke var i orden, synes jeg det er en meget uprofessionel måde at tackle situationen på. Super skuffende oplevelse....

Dato for besøg: januar 2023
Tak, signew2021
DiningSix Kundeservice, Markedsføring hos KöD Vesterbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. februar 2023

Hej Signe,

Først og fremest tak for jeres besøg og tak for at dele det med os her.

Jeg er selvfølgelig ked af at høre at vi slet ikke har levet op til jeres forventninger i denne omgang. Jeg vil naturligvis meget gerne lige kigge lidt nærmere på hvad der er gået galt her.
Derfor vil jeg gerne bede dig sende en mail til os på: info@koedvesterbro.dk med en uddybning af din anmeldelse.

Jeg håber på at høre fra dig!

Mvh. Simon, KöD

Anmeldt 29. januar 2023 fra mobile enheder

Suveræn betjening og meget lækker mad. Vi fik 3 retters menuen, som var perfekt, og vi nød ekstra bearnaise sovs ( mange tak, den var meget god!). Så opmærksom tjenere og de gav alle suveræn betjening. Vi kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Bettinakbh
DiningSix Kundeservice, Markedsføring hos KöD Vesterbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. februar 2023

Kære Betinakbh.

Mange tak fordi du har taget dig tid til at anmelde os. Det værdsætter vi rigtig meget!
Jeg er rigtig glad for at høre at du nød maden og at du havde en dejlig oplevelse hos os.

Jeg håber at vi kan byde dig velkommen igen en anden gang!
Du ønskes en dejlig dag herfra.
Nina //KöD Vesterbro

Rejsende, der kiggede på KöD Vesterbro, kiggede også på

Har du været i KöD Vesterbro? Fortæl om dine oplevelser!