“Suveræn betjening og meget lækker mad”
Anmeldelse af KöD Vesterbro

KöD Vesterbro
Prisklasse: 165 kr. - 450 kr.
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: KöD Vesterbro er dit nye steakhouse, hvor du i de charmerende omgivelser kan nyde en overdådig middag suppleret med gode vine og Københavns bedste betjening. Konceptet er kød af den fineste kvalitet i form af bøffer fra de bedste udskæringer fra Danmark, USA og Uruguay. De møre bøffer kombinerer du med vores lækre udvalg af sideorders og saucer.
Anmeldt 29. januar 2023 fra mobile enheder

Suveræn betjening og meget lækker mad. Vi fik 3 retters menuen, som var perfekt, og vi nød ekstra bearnaise sovs ( mange tak, den var meget god!). Så opmærksom tjenere og de gav alle suveræn betjening. Vi kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Bettinakbh
DiningSix Kundeservice, Markedsføring hos KöD Vesterbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. februar 2023

Kære Betinakbh.

Mange tak fordi du har taget dig tid til at anmelde os. Det værdsætter vi rigtig meget!
Jeg er rigtig glad for at høre at du nød maden og at du havde en dejlig oplevelse hos os.

Jeg håber at vi kan byde dig velkommen igen en anden gang!
Du ønskes en dejlig dag herfra.
Nina //KöD Vesterbro

Anmeldt 31. december 2022 fra mobile enheder

Virkelig god nytårsaften! Lækker mad og drikke! Simon var vores tjener og han lavede virkelig god service og var hele tiden opmærksom. Kan virkelig anbefales!

Dato for besøg: december 2022
Tak, peterkC1757TT
DiningSix Kundeservice, Gæsteansvarlig hos KöD Vesterbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. januar 2023

Kære PeterkC1757TT.
Mange tak for din anmeldelse og de pæne ord!
Jeg er rigtig glad for at høre du nød dit besøg på vores restaurant og jeg vil videregive din feedback til personalet med det samme.
Vi håber på at se jer igen snart!
Mvh Bianca, KöD Vesterbro

Anmeldt 18. december 2022

Vi var et selskab på 5 der i går spise aftensmad på jeres restaurant. Maden var rigtig lækker, både forretter og hovedretter, og fortjener faktisk 5 stjerner. Men vi sad ved et bord i "kælderen", og her var meget dårlig udluftning. Vi fik desværre plads ved et meget højlydt selskab af unge fyre, der vist var i et meget festligt humør (mindede mest af alt om en flok gymnasiedrenge med for meget alkohol indebors), men det var meget generede for os andre. Det lagde lidt en dæmper på hele oplevelsen. Desuden var betjeningen meget minimal, og det var meget svært fx at bestille ekstra vin/vand. Måske de bare havde taget i mod lidt for mange gæster, uden at have bemandingen til det.

Dato for besøg: december 2022
1  Tak, emiliehB3543MH
DiningSix Kundeservice, Gæsteansvarlig hos KöD Vesterbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. december 2022

Hej EmiliehB2543MH,

Mange tak for din anmeldelse- vi værdsætter enhver form for feedback, da det er den eneste måde hvorpå vi kan blive bedre!
Jeg er ked af at din oplevelse hos os ikke har været tilfredsstillende- du er meget velkommen til at sende en uddybende mail til os på info@koedvesterbro.dk
Jeg håber på at høre fra dig!

Anmeldt 30. november 2022 fra mobile enheder

Vi var 15 personer, menuen var derfor fastlagt på forhånd.
Lækkert mad og vine og fantastisk fin betjening.
Kan anbefales!

Dato for besøg: november 2022
Tak, 117hannek
DiningSix Kundeservice, Gæsteansvarlig hos KöD Vesterbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. december 2022

Hej 117hannek,

Tak fordi du brugt tid til at vurdere din oplevelse hos os. Det sætter vi stor pris på!
Vi håber at byde jer velkommen snart igen!

Anmeldt 28. november 2022 fra mobile enheder

Har besøgt restauranten nogle gange efterhånden, vi er glade for at spise her, det er altid god mad og vin og venligt personale.

Dato for besøg: november 2022
Tak, aliceterpagerp

Hej Aliceterpagerp,

Vi håber at byde jer velkommen snart igen!

Rejsende, der kiggede på KöD Vesterbro, kiggede også på

Har du været i KöD Vesterbro? Fortæl om dine oplevelser!