“Sublim oplevelse”

Reservér bord
tir. 20/10
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: KöD Vesterbro er dit nye steakhouse, hvor du i de charmerende omgivelser kan nyde en overdådig middag suppleret med gode vine og Københavns bedste betjening. Konceptet er kød af den fineste kvalitet i form af bøffer fra de bedste udskæringer fra Danmark, USA og Uruguay. De møre bøffer kombinerer du med vores lækre udvalg af sideorders og saucer.

Lækre bøffer, lækkert koncept, dejligt tilbehør og saucer, gode desserter, ialt en fantastisk oplevelse, vi kommer helt sikkert igen, og dejligt personale, der havde styr på COVID-19 reglerne, meget betryggende.

Tak, Camilla Hessner N

KØD er absolut en af vires favoritter hvis vi skal have bøf og tilbehør er helt i top. 1000 tak for mad

Tak, annicas_n2020

Min mand og jeg har her i weekenden besøgt jeres restaurant for første gang.
Vi blev modtaget af en meget venlig tjener som viste os vores bord, fortalte om det elektroniske menukort og kom med forslag til menu.

Vi fik efter kort tid serveret et dejligt mørt stykke kød, med en helt fantastisk dejlig smag. Lækre pommes og sovser.

Tjenerne var hele tiden smilende og opmærksomme på, om alt var godt eller om man manglede noget.
Skulle man have opfyldning af pommes eller sovs, skulle man ikke vente længe, det kom i løbet af få min.

Fantastisk oplevelse

Tak, christinalM8014AQ

Virkelig god mad, service og drinsk! Valgte en signatur ret, kan klart anbefales.
Kommer helt sikkert igen!

Tak, filipsP3342OB

Vi havde en super god aften.
Der er ikke noget at sætte fingeren på!
Fed atmosfære, alle tjenerne var SÅ søde og de var helt klart med til at skabe den gode stemning. De vidste alt om forskellene på kødet, vinene der passede til og uden at det blev på sådan en ‘snobbet’ måde. Fed indretning der inviterer til hygge, varme og godt selskab - virkelig fed vibe! Og maden var SÅ lækker. Og prisniveauet ligger et sted hvor alle kan være med, hvis man tager i betragtning at maden smelter i munden, det visuelle er i top og portionerne er lige som de skal være - både forretterne og hovedretterne. Vi havde ikke plads til Desserter - men det kalder vidst bare på en revanche

Vi glæder os til næste gang!

Tak, TinaP1627

Rejsende, der kiggede på KöD Vesterbro, kiggede også på

Har du været i KöD Vesterbro? Fortæl om dine oplevelser!