“En smule skuffende oplevelse”
Anmeldelse af 108

Reservér bord
man. 10/8
20:00
Kvarter: Christianshavn
Kvarter: Christianshavn

Mine venner og jeg var på denne restaurant og fik en sommer menu, bestående af 3 retter.

Overordnet var maden rigtig god og menuen udbød et hav af forskellige smagsoplevelser. Dog synes der ikke rigtig at være en sammenhæng mellem dem.

Jeg vil ikke give 108 mere end 3 stjerner, hvilket udelukkende skyldes deres service, der simpelthen virkede for mekanisk. De små historie og fortæller om de enkelte råvarer udeblev, det samme gjorde sig gældende for vinen.

1  Tak, jacobdY8309OY

Anmeldt 5. juni 2020

Vi så meget frem til 108 da det er i Noma familien og havde hørt godt om det. Besøget var dog meget skuffende, 400 kr for menu er billigt, men kvaliteten var meget dårlig. Forretten var usammenhængende og svingende i kvalitet. Hovedretten var kylling i tyk og intet sigende og sønder stegt dej. Samtidig var service meget sløj. Øv, aldrig usammenhængende ere.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Kenvig
Anmeldt 1. juni 2020

Havde glædet mig meget til at besøge Michelin restauranten og til at opleve Nomas lillesøster.

Høj popmusik i højtalerne og aldeles uengageret betjening fik dog hurtigt min drøm om en finere oplevelse til at smuldre.

Der gik alt for lang tid mellem serveringerne, den på hjemmesiden annoncerede vinmenu var sløjfet, maden var ikke prangende og jeg måtte flere gange gå hen til personalet (det kan ikke være uddannede tjenere), for at bede om mere brød til retterne.

Søger du romantisk middag med din udkårne, så er en pølsemix på flyvergrillen på mindst samme niveau.

Jeg troede i min naivitet, at en Michelin stjerne var garant for en madoplevelse og en nogenlunde grad af fokus på gæsternes oplevelse.

Kunne have spist bedre og oplevet dobbelt så høj service til den halve pris andre steder.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, 46s_rennn
Anmeldt 5. november 2019

Der er virkelig flot på 108, og skønheden fra indretningen går igen i anretningerne af de delikate retter. 108 går meget op i ikke at smide for meget ud, så man får retter med spændende og overraskende elementer, man ikke så tit støder på. Smagene er rene og subtile og tjenerne er yderst professionelle, jeg vender gerne tilbage.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, WBKBH
Anmeldt 13. oktober 2019

Var på besøg på 108 den 12. oktober 2019 med min kære kone og 2 gode venner ... maden var helt forrygende og fantastisk smagfuld, men betjeningen er ikke en Michelin restaurant værdig ... vi fik serveret 4 lækre retter + kaffen på rekordtid. Knap var den ene ret færdig før den næste stod der ... det gjaldt vist om at få os ud inden næste hold rykkede ind.
Vildt synd sådan. Havde serveringen bare brugt den de 2,5 timer vi var blev fortalt forinden at "audiencen" varede, så havde det hele været fint. OG ... når man så forlader en fin restauran og der står 3 tjenere i døren, så kan der godt siges "tak for nu og kom godt videre" eller sådan noget :)

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, LarsNielsne

Rejsende, der kiggede på 108, kiggede også på

Har du været i 108? Fortæl om dine oplevelser!