“føj”
Anmeldelse af Cafe Frederik Vii

Cafe Frederik Vii
nr. 28 af 30 Restauranter i Stege
Anmeldt 13. august 2021

ELENDIGT GRILLBARMAD..Der kommer jeg aldrig igen og i er ikke en cafe med det mad,men en grillbar .FØJ

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Kenneth N

Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Det er kedelig grillbar mad. Vi fik Cheeseburger, det var en kedelig bøf af billigt kød.
Jeg kan kun anbefale, at man vælger et andet spisested i stedet.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Helle99
Anmeldt 19. juli 2021

Et alm. spisested med lette retter a'la burgers, pommes frites osv. Ikke sted, der gør det store ud af sig selv, - men når Steges serveringssteder lukker tidligt (Corona) eller, man skal have bestilt bord, så er dette nødløsningen

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Ellen R
Anmeldt 28. maj 2021 fra mobile enheder

Frygtelig og beskidt sted og meget utiltalende kvinde bag disken. Vi fik en softice der var grynet og fyldt med is krystaller

Dato for besøg: maj 2021
Tak, HenrikS544
Anmeldt 22. maj 2021 fra mobile enheder

Fine frokostanretninger. Godt og varieret udvalg. Velsmagende og flotte portioner. Venligt og hjælpsom personale. Billigt og du får meget for pengene.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Wilkens525

Rejsende, der kiggede på Cafe Frederik Vii, kiggede også på

Har du været i Cafe Frederik Vii? Fortæl om dine oplevelser!