“Hyggelig familierestaurant”
Anmeldelse af Hotel Møen

Hotel Møen
nr. 6 af 31 Restauranter i Stege
Anmeldt 20. september 2020 fra mobile enheder

Hyggelig familierestaurant på hovegaden i Stege. Man føler sig lidt hensat til Matador. Vi fik dejlige, kæmpestore, pandestegte rødspættefilleter. Hurtig og venlig betjening. En fin aften.

Dato for besøg: september 2020
Tak, claushem

Anmeldt 7. september 2020

Menukortet er overskueligt, men man finder let noget man kan lide.
De mestrer både entrecote og rødspætter. Kartofler og smørsovs hører til - og det får man i rigelige mængder
Betjeningen er nærværende og venlig

Tak, ibraevdal
Anmeldt 2. september 2020 fra mobile enheder

Kom ret sent men nåede at bestille hver en frisk stegt rødspætte med tilbehør. Smagte på en dejlig lokal øl godt valg til fisken. Meget høflig betjening og restauranten udviste stor COV 19 check med afspritning af borde samt stole. Dejligt at se. Kroen ligner en tidslomme “ a la matador “ med det er på den gode måde.

Dato for besøg: september 2020
Tak, erikmarcher
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Skøn smørstegt wienersnitzel m brasede kartofler, ærter ... og gør-det-selv-dreng, som er perfekt for os som helst er fri . Serveret med brun sauce.
Et godt velsmagende og nærende måltid efter en hel dags vandring på Møns Klint.
Dejlig serveringspersonale. Vi var glade for at få et bord selv om alt var booket.

Tak, Lone0812
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Vi valgte at spise i gårdhaven til frokost. Mange mennesker. Men god betjening. God mad. Pæne portionsstørrelser.

Tak, allans164

Rejsende, der kiggede på Hotel Møen, kiggede også på

Har du været i Hotel Møen? Fortæl om dine oplevelser!