Lækker is

Fantastisk sted “ in the mittle of no were “ Lækker is og super go betjening 😁 og et kog til... læs mere

Anmeldt d. 6. august 2021

Ellen R
København, Danmark

Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sted “ in the mittle of no were “
Lækker is og super go betjening og et kog til stalden

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, 166heidij
Anmeldt d. 19. juli 2021

Hyggeligt besøg hvor man kan vælge imellem mange forskellige smage indenfor is. Mulighed for at sidde og nyde isen. Lille udsalg af is, kød og andre lokalprodukter. Mulighed for besøg i stalden

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Ellen R
Anmeldt d. 17. juli 2021 fra mobile enheder

Så hyggeligt at se køerne på marken der har produceret mælken til den is hvad spiste. Isen er lækker! Og børn og barnlige sjæle kan gå ind og se de små kalve og staldene

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, camillal37
Anmeldt d. 14. maj 2021 fra mobile enheder

Anmeldelsen er i forhold til isen og ikke stedet. Isen er virkelig god og super lækker kvalitet. Prisen er høj men retfærdig når man har smagt det.

Dato for oplevelse: april 2021
1  Tak, 484henrikg
Anmeldt d. 17. september 2020 fra mobile enheder

Vi nåede lige frem 15 min før lukketid og mødte en lang kø. Vi nåede at købe is inden de lukkede. Isen smagte godt og børnene nød at kigge på køerne og gårdens maskiner.

Dato for oplevelse: august 2020
2  Tak, Peter Fogh O