LÆKKER IS

En dejlig oplevelse at besøge kostalden med de mange køer der selv gik til malkningen, herefter... læs mere

Anmeldt d. 14. september 2021
880hannew
Lækker is

Fantastisk sted “ in the mittle of no were “ Lækker is og super go betjening 😁 og et kog til... læs mere

Anmeldt d. 6. august 2021
166heidij
fra mobile enheder

Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Er du til god is, så skal du da prøve Møn is. Vi var på gården hvor de laver isen. God betjening, rimelige priser, og personale med serviceminded indstilling. Kan anbefales

Dato for oplevelse: august 2020
2  Tak, janf438
Anmeldt d. 3. august 2020

Udover en god is med mange mulige varianter, er det altid hyggeligt at besøge Møn Is på Hovgården og gå lidt rundt og se på kalve, køer og når der bliver malket.
Der er en god afslappet atmosfære, og selvom der om sommeren kan være lidt kø, er det ikke noget problem.
God måde at kombinere muligheden for at få en is samtidig at se hvordan et landbrug ser ud indefra.

2  Tak, mogensj807
Anmeldt d. 3. august 2020

Fedt sted lige at gøre hold og få en is. Børn kan få syn for køer, kalve og malkning mv.
Der er god plads til at gå og kigge rundt på gården/staldene.
Der var nogle gode informationstavler sat op rundt omkring.
Køerne blev lukket ind fra marken omkring kl 16, hvilket vi så og vi så de kom ind i malkeområdet. Det var super for børn at se.
Is var super god. Vi stod dog i kø 30 min! Men isen er billig/meget fair priser, og absolut lækker.

Tak, 512menoka
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg kan kun anbefale Møn is! Helt fantastisk is - smager så skønt og lækker konsistens. Og så er det økologisk :)

1  Tak, l_rkev
Anmeldt d. 17. juli 2020

Hyggeligt med dejlig is. Sjovt at se alle “Københavnerne” købe store is for en is til 30 kr må da være lille

Tak, danishguy2620