God is

Vi nåede lige frem 15 min før lukketid og mødte en lang kø. Vi nåede at købe is inden de lukkede... læs mere

Anmeldt d. 17. september 2020
PeterOdgaard
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Lækker is - direkte fra producenten.

Det er bestemt i besøg værd hos Møn is. Deres gårdsalg ligger således at man ikke kan undgå at... læs mere

Anmeldt d. 7. september 2020
ibraevdal
Hjørring, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Møn
fra 301,73 $
Anmeldt d. 3. august 2020

Fedt sted lige at gøre hold og få en is. Børn kan få syn for køer, kalve og malkning mv.
Der er god plads til at gå og kigge rundt på gården/staldene.
Der var nogle gode informationstavler sat op rundt omkring.
Køerne blev lukket ind fra marken omkring kl 16, hvilket vi så og vi så de kom ind i malkeområdet. Det var super for børn at se.
Is var super god. Vi stod dog i kø 30 min! Men isen er billig/meget fair priser, og absolut lækker.

Tak, 512menoka
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg kan kun anbefale Møn is! Helt fantastisk is - smager så skønt og lækker konsistens. Og så er det økologisk :)

Tak, l_rkev
Anmeldt d. 17. juli 2020

Hyggeligt med dejlig is. Sjovt at se alle “Københavnerne” købe store is for en is til 30 kr må da være lille

Tak, danishguy2620
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Gå evt lidt længere ned ad vejen og spis din is siddende de på store sten ved vandet. Ro, fred og 3 frisklavede kugler is. Hvad kan blive bedre?

Tak, Lenehans
Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelige lækre is som er hjemmelavet. Mulighed for at kigge ind til kørerne og gå en tur på gården. Isen skal smages :)

Tak, OggiDK