Et par timer på Thorsvang.

Besøg skolestuen. En oplevelse. I det hele taget en rejse ad memory lane. Vi fik en ekstra... læs mere

Anmeldt d. 11. august 2022
perl502
Agualva-Cacem, Portugal
Nostalgi - et besøg værd!

Anmeldt d. 1. august 2022
HanneReinhardtM
Vejby, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Møn
fra 265,32 US$
Anmeldt d. 11. august 2022

Besøg skolestuen. En oplevelse.
I det hele taget en rejse ad memory lane.
Vi fik en ekstra forevisning i bunkeren, da vi ikke kunne nå næste planlagte rundvisning. God service.

Dato for oplevelse: august 2022
Tak, perl502
Anmeldt d. 1. august 2022 fra mobile enheder

Virkelig et besøg værd. Bragte minder om min mormor og barndom. Stor samling af alt muligt, pænt “grupperet” i små “butikker”. Dejlig frokost i deres restaurant. Ikke overdådigt, en veltillavet af gode råvarer og til meget rimelige priser.

Dato for oplevelse: juli 2022
Tak, HanneReinhardtM
Anmeldt d. 28. maj 2022 fra mobile enheder

Det er sikkert et fedt sted at besøge. Men der er ikke adgang med vandrerygsæk og ikke nogen mulighed for at stille den ved indgangen. Blev henvist til at stille den i min bil... som jeg så ikke havde med.

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, Happiness161695
Anmeldt d. 11. marts 2022 fra mobile enheder

Troede, at vi skulle slå en time ihjel - men endte med at tilbringe tre spændende timer på museet. En KÆMPE oplevelse! Helt unik samling, flotte opstillinger og et super engageret, vidende og venligt personale. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for oplevelse: marts 2022
1  Tak, Gblixt
Anmeldt d. 17. november 2021

Her er der mulighed for at gå en tur gennem memory lane og opleve hvordan Danmark har set ud i "gamle dage" Alt er så autentisk og man bør sætte min 1½ time af hvis man vil fordybe sig i de mange lokaler.
Prisen på 60,- er bestemt rimelig

Dato for oplevelse: november 2021