Et par timer på Thorsvang.

Besøg skolestuen. En oplevelse. I det hele taget en rejse ad memory lane. Vi fik en ekstra... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
perl502
Kæmpe oplevelse og hele turen værd

Anmeldt d. 11. marts 2022
Gblixt
Denmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Møn
fra 265,32 US$
Anmeldt d. 28. maj 2022 fra mobile enheder

Det er sikkert et fedt sted at besøge. Men der er ikke adgang med vandrerygsæk og ikke nogen mulighed for at stille den ved indgangen. Blev henvist til at stille den i min bil... som jeg så ikke havde med.

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, Happiness161695
Anmeldt d. 11. marts 2022 fra mobile enheder

Troede, at vi skulle slå en time ihjel - men endte med at tilbringe tre spændende timer på museet. En KÆMPE oplevelse! Helt unik samling, flotte opstillinger og et super engageret, vidende og venligt personale. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for oplevelse: marts 2022
1  Tak, Gblixt
Anmeldt d. 17. november 2021

Her er der mulighed for at gå en tur gennem memory lane og opleve hvordan Danmark har set ud i "gamle dage" Alt er så autentisk og man bør sætte min 1½ time af hvis man vil fordybe sig i de mange lokaler.
Prisen på 60,- er bestemt rimelig

Dato for oplevelse: november 2021
Tak, buster15K
Anmeldt d. 27. august 2021

Vi var en gruppe der havde tilmeldt os et pakketilbud med museum, spisning og revy. Vi blev mødt med hjertelighed og høj service, og alle dele af pakken levede mere end op til vores forventninger. Denne oplevelse vil jeg anbefale alle der ønsker en hyggelig og glad oplevelse.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, 990ullas
Anmeldt d. 19. juli 2021

Dette sted var blandt højdepunkterne på vores tur til Møn. Der var meget at se på (ikke røre!) og venlige mennesker, der gerne fortalte om tingene. Vi havde et godt tilbageblik fra vores barndom/ungdom, som vi så kunne dele med vores voksne datter. Besøget var alle pengene værd!!!

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Ellen R