Et besøg værd

joanhansen21
Nyborg, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Møn
fra 298,44 $
Anmeldt d. 19. juli 2021

Dette sted var blandt højdepunkterne på vores tur til Møn. Der var meget at se på (ikke røre!) og venlige mennesker, der gerne fortalte om tingene. Vi havde et godt tilbageblik fra vores barndom/ungdom, som vi så kunne dele med vores voksne datter. Besøget var alle pengene værd!!!

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Ellen R
Anmeldt d. 5. juni 2021 fra mobile enheder

Vi kom ikke ind.

Personalet kendte ikke coronapas-appen

De kendte ikke gældende regler

Måske vi prøver en anden dag. Måske ikke....

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, Ditmar2007
Anmeldt d. 13. maj 2021 fra mobile enheder

Havde læst om Thorvang museum, men blev overrasket over hvor stort og fantastisk en samling der er. Det er lavet som små butikker i gamle dage - intet mangler. Desuden gamle værksteder mv fra en svunden tid. Kommer man til Møn er det absolut et besøg værd.

Dato for oplevelse: maj 2021
1  Tak, joanhansen21
Anmeldt d. 22. september 2020

Et ualmindelig morsomt museum med opstilling af butikker med varer fra dengang farfar var dreng. Virkelig en oplevelse v

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, GlobeTrotting303468
Anmeldt d. 15. september 2020

Rigtig dejlig oplevelse, at komme til Thorsvang Museum, fantastisk samling og mange minder fra min barndom/ungdom poppede op hist og her. Bliver man sulten og tørstig kan dette behov også dækkes. Varme anbefalinger her fra. Go for it

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, vibeke m