Kæmpe oplevelse og hele turen værd

Troede, at vi skulle slå en time ihjel - men endte med at tilbringe tre spændende timer på museet... læs mere

Anmeldt d. 11. marts 2022
Gblixt
Denmark
fra mobile enheder
Det er så fint at opleve dette sted.

Her er der mulighed for at gå en tur gennem memory lane og opleve hvordan Danmark har set ud i... læs mere

Anmeldt d. 17. november 2021
buster15K
Kastrup, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Møn
fra 265,30 US$
Anmeldt d. 13. maj 2021 fra mobile enheder

Havde læst om Thorvang museum, men blev overrasket over hvor stort og fantastisk en samling der er. Det er lavet som små butikker i gamle dage - intet mangler. Desuden gamle værksteder mv fra en svunden tid. Kommer man til Møn er det absolut et besøg værd.

Dato for oplevelse: maj 2021
1  Tak, Joan H
Anmeldt d. 22. september 2020

Et ualmindelig morsomt museum med opstilling af butikker med varer fra dengang farfar var dreng. Virkelig en oplevelse v

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, GlobeTrotting303468
Anmeldt d. 15. september 2020

Rigtig dejlig oplevelse, at komme til Thorsvang Museum, fantastisk samling og mange minder fra min barndom/ungdom poppede op hist og her. Bliver man sulten og tørstig kan dette behov også dækkes. Varme anbefalinger her fra. Go for it

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, vibeke m
Anmeldt d. 7. september 2020

Sådan kunne sloganet være. Samlermuseet er en mange mindre samlinger der er arrangeret i mindre butikker og værksteder.
De frivillige der betjener udstillingerne er imødekommende og fortæller gerne om samlingerne.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, ibraevdal
Anmeldt d. 20. august 2020 fra mobile enheder

Det er ren nostalgi: butikker fra gamle dage med bagerbutik, købmandsbutik, isenkræmmer, tobakshandel, legetøj, gamle flasker, emaljeskilte, en gammel skolestue, øldepot, rådsstue og meget mere , meget doneret og passet af pensionister

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, Birte L