Fremragende museum.

Anmeldt d. 15. september 2020
vibeke m
Frederiksberg, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Møn
fra 308,20 $
Anmeldt d. 22. september 2020

Et ualmindelig morsomt museum med opstilling af butikker med varer fra dengang farfar var dreng. Virkelig en oplevelse v

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, GlobeTrotting303468
Anmeldt d. 15. september 2020

Rigtig dejlig oplevelse, at komme til Thorsvang Museum, fantastisk samling og mange minder fra min barndom/ungdom poppede op hist og her. Bliver man sulten og tørstig kan dette behov også dækkes. Varme anbefalinger her fra. Go for it

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, vibeke m
Anmeldt d. 7. september 2020

Sådan kunne sloganet være. Samlermuseet er en mange mindre samlinger der er arrangeret i mindre butikker og værksteder.
De frivillige der betjener udstillingerne er imødekommende og fortæller gerne om samlingerne.

Tak, ibraevdal
Anmeldt d. 20. august 2020 fra mobile enheder

Det er ren nostalgi: butikker fra gamle dage med bagerbutik, købmandsbutik, isenkræmmer, tobakshandel, legetøj, gamle flasker, emaljeskilte, en gammel skolestue, øldepot, rådsstue og meget mere , meget doneret og passet af pensionister

1  Tak, Birte L
Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Er man til gamle butikker som man ellers ikke ser i gadebilledet i dag. Gamle værksteder, biler ... Ja der er lidt for en værd smag. Vi kom der nærmest ved et tilfælde. Og synes det var super spændende. Der er mulighed og at spise frokost og drikke kaffe der til ok priser . Flink personale. God tur

2  Tak, janf438