Fantastisk sted

Havde læst om Thorvang museum, men blev overrasket over hvor stort og fantastisk en samling der er... læs mere

joanhansen21
Nyborg, Danmark
fra mobile enheder
Fremragende museum.

Et ualmindelig morsomt museum med opstilling af butikker med varer fra dengang farfar var dreng... læs mere

Anmeldt d. 22. september 2020
GlobeTrotting303468

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Møn
fra 308,20 $
Anmeldt d. 7. september 2020

Sådan kunne sloganet være. Samlermuseet er en mange mindre samlinger der er arrangeret i mindre butikker og værksteder.
De frivillige der betjener udstillingerne er imødekommende og fortæller gerne om samlingerne.

Tak, ibraevdal
Anmeldt d. 20. august 2020 fra mobile enheder

Det er ren nostalgi: butikker fra gamle dage med bagerbutik, købmandsbutik, isenkræmmer, tobakshandel, legetøj, gamle flasker, emaljeskilte, en gammel skolestue, øldepot, rådsstue og meget mere , meget doneret og passet af pensionister

1  Tak, Birte L
Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Er man til gamle butikker som man ellers ikke ser i gadebilledet i dag. Gamle værksteder, biler ... Ja der er lidt for en værd smag. Vi kom der nærmest ved et tilfælde. Og synes det var super spændende. Der er mulighed og at spise frokost og drikke kaffe der til ok priser . Flink personale. God tur

2  Tak, janf438
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig dag på Thorsvang. Det er en oplevelse for både børn og voksne. Særligt skattejagten hold børnene interesserede i flere timer. Meget venligt personale og frivillige

Tak, LotteLaustsen
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Besøgte Thorsvang i forbindelse med et 3 dages besøg på Møn. Det er en oplevelse for både børn og voksne. Vi fik også en 10 min fortælling i den lille bunker om 2.verdenskrig på Møn.
Rigtig fin restaurant hvor vi bla. fik smørrebrød. Spiste det hele inden jeg fik taget et billede. Fantastisk agurkesalat :)

Tak, christianlH2948FN