Et par timer på Thorsvang.

Besøg skolestuen. En oplevelse. I det hele taget en rejse ad memory lane. Vi fik en ekstra... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
perl502
Agualva-Cacem, Portugal
Nostalgi - et besøg værd!

Virkelig et besøg værd. Bragte minder om min mormor og barndom. Stor samling af alt muligt, pænt... læs mere

HanneReinhardtM
Vejby, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Møn
fra 265,32 US$
Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Er man til gamle butikker som man ellers ikke ser i gadebilledet i dag. Gamle værksteder, biler ... Ja der er lidt for en værd smag. Vi kom der nærmest ved et tilfælde. Og synes det var super spændende. Der er mulighed og at spise frokost og drikke kaffe der til ok priser . Flink personale. God tur

2  Tak, janf8585
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig dag på Thorsvang. Det er en oplevelse for både børn og voksne. Særligt skattejagten hold børnene interesserede i flere timer. Meget venligt personale og frivillige

Tak, LotteLaustsen
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Besøgte Thorsvang i forbindelse med et 3 dages besøg på Møn. Det er en oplevelse for både børn og voksne. Vi fik også en 10 min fortælling i den lille bunker om 2.verdenskrig på Møn.
Rigtig fin restaurant hvor vi bla. fik smørrebrød. Spiste det hele inden jeg fik taget et billede. Fantastisk agurkesalat :)

1  Tak, christianlH2948FN
Anmeldt d. 4. august 2020

Som at dykke ned i en tidslomme med ting især fra før 1970 , som bunus kan nævnes en fremragende frokost/ smørrebrød

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 748arnef
Anmeldt d. 3. august 2020

En sjov og meget alsidig samling. Fint indrettede butikker, levendegjort med udgangs-punkt i rigtige steder. Museumsbutikken var ok, men kunne godt have haft flere lokale
ting. Havde desværre ikke tid til kaffe og kage, men det gør vi næste gang!
Det var hyggeligt at sidde i kolonihaven og indtage de medbragte klemmer.
Håber at gynger og karruseller bliver sat lidt mere spændende op.

1  Tak, Hans L