Fremragende museum.

Et ualmindelig morsomt museum med opstilling af butikker med varer fra dengang farfar var dreng... læs mere

Anmeldt d. 22. september 2020
GlobeTrotting303468
Besøg på Thorsvang

Rigtig dejlig oplevelse, at komme til Thorsvang Museum, fantastisk samling og mange minder fra min... læs mere

Anmeldt d. 15. september 2020
vibeke m
Frederiksberg, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Møn
fra 301,73 $
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Besøgte Thorsvang i forbindelse med et 3 dages besøg på Møn. Det er en oplevelse for både børn og voksne. Vi fik også en 10 min fortælling i den lille bunker om 2.verdenskrig på Møn.
Rigtig fin restaurant hvor vi bla. fik smørrebrød. Spiste det hele inden jeg fik taget et billede. Fantastisk agurkesalat :)

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, christianlH2948FN
Anmeldt d. 4. august 2020

Som at dykke ned i en tidslomme med ting især fra før 1970 , som bunus kan nævnes en fremragende frokost/ smørrebrød

Tak, 748arnef
Anmeldt d. 3. august 2020

En sjov og meget alsidig samling. Fint indrettede butikker, levendegjort med udgangs-punkt i rigtige steder. Museumsbutikken var ok, men kunne godt have haft flere lokale
ting. Havde desværre ikke tid til kaffe og kage, men det gør vi næste gang!
Det var hyggeligt at sidde i kolonihaven og indtage de medbragte klemmer.
Håber at gynger og karruseller bliver sat lidt mere spændende op.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Hans L
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

God skattejagt til børn, som er meget lærerig for både børn og voksne. Restauranten er også fin og serverer lækre, klassiske frokostretter.

Tak, mariarQ9699PP
Anmeldt d. 13. juli 2020

Her er der virkeligt meget at se på , fine indrettede gamle butikker , og samlinger af biler og gamle håndværks værksteder
Et besøg værd.

Tak, egeskov2014