Fantastisk sted

Havde læst om Thorvang museum, men blev overrasket over hvor stort og fantastisk en samling der er... læs mere

joanhansen21
Nyborg, Danmark
fra mobile enheder
Fremragende museum.

Et ualmindelig morsomt museum med opstilling af butikker med varer fra dengang farfar var dreng... læs mere

Anmeldt d. 22. september 2020
GlobeTrotting303468

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Møn
fra 308,20 $
Anmeldt d. 3. august 2020

En sjov og meget alsidig samling. Fint indrettede butikker, levendegjort med udgangs-punkt i rigtige steder. Museumsbutikken var ok, men kunne godt have haft flere lokale
ting. Havde desværre ikke tid til kaffe og kage, men det gør vi næste gang!
Det var hyggeligt at sidde i kolonihaven og indtage de medbragte klemmer.
Håber at gynger og karruseller bliver sat lidt mere spændende op.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Hans L
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

God skattejagt til børn, som er meget lærerig for både børn og voksne. Restauranten er også fin og serverer lækre, klassiske frokostretter.

Tak, mariarQ9699PP
Anmeldt d. 13. juli 2020

Her er der virkeligt meget at se på , fine indrettede gamle butikker , og samlinger af biler og gamle håndværks værksteder
Et besøg værd.

Tak, egeskov2014
Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Utrolig samling med sjove historier fra de frivillige medarbejdere. Bunkeren var spændende og det samme var bilsamlingen

Tak, kristinapolk
Anmeldt d. 10. november 2019 fra mobile enheder

Vi brugte en hel dag på museet. Det var ligesom at blive taget tilbage til 40’erne og 50’erne. Gamle butikker i den lille gade.
Og ikke mindst den smukke købmandsbutik.
Er man en tur på Møn, så er det her sted et must.

Dato for oplevelse: juli 2019
3  Tak, mernmom