“Det værste sted at sidde sine ben.”
Anmeldelse af Spisestedet

Spisestedet
nr. 18 af 30 Restauranter i Stege
Køkkener: Grill
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Vi ankom til spisestedet, de to piger der stod bag disken, ænsede hverken os eller de 2 andre kunder, da det åbenbart var vigtigere og hakke nogen pomfrites løse der sad fast i fryseren. Efter 10 minutter vågnede de og spurgte uden bare et lille smil, hvad skal du ha. Jeg ville gerne have 2 flæskestegssandvish og en hotdog. Jeg startede med at vente ved disken da jeg regnede med at det var en hurtig ekspedition, men fik at vide af citronen de kaldte når det var klar. Vi satte os ud til bordene uden for og overvejede om vi skulle vælge den der var overhældt med pomfrittes eller den med ketchup. Efter 30 minutter råbte hun over den udendørs højtaler at vores mad var klar, vi hentede den med det samme. Vi oplever at der er 2 kunder i grillen ud over os, alligevel er vores mad koldt, ikke engang lunt, men koldt.
Hold da helt kæft, hvor må det være svært at få personale i Stege. Godt vi bor i Jylland, så vi ikke kommer til at gå der ind igen ved et uheld.

Tak, R1910OCjohnh

Anmeldt 26. december 2020 fra mobile enheder

Slet ikke godtnok endnu. Tina er stadig fuldstændig humørforladt, og der er for meget udskiftning af personalet. Flæskestegssandwich er ikke ens hver gang, en gang fik jeg næsten ikke noget kød, og kun i småstumper, en anden gang fik jeg næsten en hel steg på, det var det sidste på dagen med endestykker der var seje som læder, helt uspiselige. Ellers ok sted hvis man lige er heldig den dag.

Dato for besøg: december 2020
1  Tak, HNKx2
Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Bestilte bøf sandwich, fik en ala Hamburger (ingen sovs, alt for lille bolle/burger osv.). Alt i alt en ringe oplevelse. De gamle anmeldelser med 4-5 stjerner afspejler altså IKKE oplevelsen her i 2020.

Tak, 719kristoffera
Anmeldt 3. juli 2020

Min kæreste og jeg var nede og bestille smørrebrød. Smørrebrødet er en instant classic! Virkeligt flotte stykker til pengene. Resten af maden er som man nu kan forvente på en grillbar, det er ganske udemærket, desværre bare alt for tit udsolgt af nogle af retterne.

Men ejeren af biksen bør virkeligt overveje om det er indehaver af en grillbar hun skal fortsætte med at have! Hun besidder ikke en flig af humor, service, smil, eller glæde overhovedet! Hun virker pisse hamrende sur, kort for hovedet, indebrændt og udbrændt! Det er ærgerligt at se, og skiltet med spørgsmål om ventetid bevidner dette til fulde! At man som kunde ikke må spørge ind til ventetiden, er helt grotesk!

Det er så ærgerligt, for det kunne være en lille perle specielt grundet smørrebrødet, og hvis man ellers gad at følge lidt med i salget af det man har på kortet, så man ikke konstant løber tør!

Jeg sætter ikke mine ben på Spisestedet igen, før ejeren har fundet lidt glæde i livet igen, samt fundet sit servicesind og antydningen af et smil.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, thomasallanp
Anmeldt 14. juni 2020

Ventetiden er alt for lang. Man ringer og bestiller til et tidspunkt og alligevel står man udenfor restauranten og venter i op til en time før man kan få sin mad. Der er ingen service overhovedet, og man får ikke engang en undskyldning for den forsinkede mad. Maden er i det hele taget ikke særligt god heller så ingen grund til at komme der.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 534ceciliec

Rejsende, der kiggede på Spisestedet, kiggede også på

Har du været i Spisestedet? Fortæl om dine oplevelser!