“Helt klart et besøg værd ”
Anmeldelse af Det Gamle Bryghus

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig mad. Smørrebrød på nybagt rugbrød. Selv pommesfritterne er værd at nævne. Høflige tjenere som dog kunne være mere årvågne.

Tak, tinep74

Anmeldt 11. august 2021

Vi havde bestilt bord forinden besøg. Hurtigt betjening af venlig tjener, som gav os mulighed for
af testsmage chilimayonnaise fx, da vi var usikre på om denne var for stærk, hvilket den ikke var. SUPER lækkert mad, med kort ventetid til en fair pris. Vi var super glade for dette valg og vil til en hver tid spise på Det Gamle Bryghus igen. Virkelig anbefalesværdigt, hvis man er til burger eller en god bøf. 4 ud af 5, grundet udsolgt af ønsket sodavand.

Tak, HelleL58
Anmeldt 4. august 2021

Vi besøgte restauranten til frokost og fik anvist eneste ledige bor udendørs.
Vi blev bedt om at bestille vores mad via en app. Besværligt og uden mulighed for at stille spørgsmål. Det tog ca. 20 minutter at lave bestillingen.
Herefter ventede vi godt 45 minutter på vores mad. Under ventetiden blev det temmelig koldt, da vejret skiftede og det begyndte at blæse. Da er bord med varmelampe blev ledigt efter de første 30 minutters ventetid bad vi om lov til at flytte bord. Vi fik at vide at det var ulovligt at flytte bord. Da bordet stod tomt og vi frøs temmelig meget flyttede vi alligevel bord. Herefter ankom en tjener og bad os flytte tilbage til vores bord. Vi fortalte igen at vi frøs - trods jakker og tæpper. Det var tjeneren ligeglad med. Vi fik vores mad 15 minutter efter skyndte os at spise den og gik.
Maden var temmelig kedelig i betragtning af høj pris (fx 180 kr for burger og pommefrites).
Ikke anbefalelsesværdigt.

Tak, susannepM646HP
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Frokostburger med 4x øl-smagninger. Lækkert tilberedt mad og gode øl. Helt igennem en god oplevelse og hyggelig stemning.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, AnneIbpaatur
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var to, som bestilte et stykke smørrebrød og en fadøl hver. Begge dele smagte fantastisk. Vi ankom til Stege en time før restauranten åbnede, men valgte at vente og det var klart ventetiden værd.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Kasperalstroem

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Bryghus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!