“Lækkert hjemmelavet mad”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 29. august 2020 fra mobile enheder

Skøn og venlig betjening der havde overskud til et par kække bemærkninger og rigtig lækkert frisklavet mad, vi kommer helt sikkert igen!

1  Tak, KLL80

Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

De har lækre øl, fx en suveræn lakrids stout , men maden er for dyr i forhold til kvaliteten: vores hønsesalat var med store firkantede stykker høns og mange dåseasparges samt bacon og frisseesalat og brøndkarse samt 2 stk kedeligt rugbrød og syltede rødløg til 110kr stk.

Tak, Birte L
Anmeldt 19. august 2020 fra mobile enheder

Spiste frokost her, og bestilte Falafel burger og fiskefileter med rejer. Meget cafeteria-agtigt hele vejen igennem. Prisniveau og standard passede slet ikke sammen. Flink og venlig betjening.

Tak, j_rne
Anmeldt 11. august 2020 fra mobile enheder

God mad serveret af nogle travle tjenere på en solbeskinnet terrasse. Fik dejlig lokal øl til maden og en god kaffe efterfølgende

Tak, NilsLinde
Anmeldt 10. august 2020

Utrolig lækker mad og ekstrem god service, dejlig stemning i restauranten
Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, 665mathiasn

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Bryghus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!