“Fantastiske pomfritter men....”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Det Gamle Bryghus i forbindelse med et 3 dages ophold på Møn. Vi bestilte pomfritter, DGB Burger, The Terminator, en byg selv burger og chili Cheese tops. Dertil 2 hvede fadøl og sodavand. Hele bestillingen og betaling sker via en app og det fungerer rigtig godt. Pomfritterne var i verdensklasse sprøde og lækre - rent gourmet. Burgerne var i den tørre og lidt kedelige ende. Lokalet og toiletterne er absolut dårlige ende. Vi sad ind til døren til iskoisken. Rummet lignede noget der lige var lagt til hvor der stadig står et cola køleskab. Gode fadøl men jeg synes det er i den dyre ende med 50 kr for 40cl og 80 kr for 60cl. Der mangler et par retter som er velegnet til børn i 6-10 års alderen.

Tak, christianlH2948FN

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Vi stoppede her efter et besøg ved Møns Klint. Sikke en dejlig overraskelse. Meget lækker mad, store portioner og smukt arrangeret på tallerkenerne. Alle 10 familie medlemmer spiste med stor fornøjelse en virkelig dejlig frokost.

Tak, Marianne B
Anmeldt 2. august 2020

Lidt trist tør burger, smagte ok. Træstole uden puder, skævt underlag og ret slidte borde.
Det var mad, men ikke så meget så mere.

Tak, lotzs
Anmeldt 30. juli 2020

Vi fik hhv. kylling og okseburger og begge var rigtig gode og fyldt med smag. Alt virkede meget friskt og hjemmelavet. Syltede rødløg er jo ikke noget særsyn, men de her var lige en tand bedre, med tilpas sødme. Vi delte også en gang Sweet potato fries, med to slags dip (tror det var chipotle og estragon) - også super godt.
At det hele så kan suppleres med hjemmebrygget øl er jo bare et ekstra plus.

Hele bestilling og betaling foregår nemt via en app - smart i Corona tider. I det hele taget var der rigtig god fokus på Corona håndteringen af personalet.

Tak, JakobNors
Anmeldt 25. juli 2020

Vi valgte at spise aftensmad her efter en tur på Møns Klint. Vi fik en fin betjening, da vi ankom og fik anvist et bord udenfor, men derefter fik vi at vide at vi skulle downloade en app for at bestille mad, og fandt ret hurtigt ud af, at man der også skal betale for maden inden man får den. Det kan være fint nok på billige take-away steder, men ikke til de priser de tager her på stedet. Vi var tørstige og ville gerne have haft drikkevarer mens vi så på maden, men måtte i stedet til at downloade app’s

Vi fik to almindelige burgere og to vegetar burgere, en øl, et glas vin og to sodavand og regningen lød på lige godt 800 kr. Burgerne var ok, men ikke bedre end steder, hvor vi har fået væsentlig bedre betjening.
Bord og stole var lidt beskidte, vi måtte bede om at få byttet en kniv, der var beskidt og vi måtte bede om ekstra servietter, da vi kun fik to, i det krus bestikket kom i.
Vi måtte selv dele bestik, glas mv. rundt, da tjeneren bare satte bakken på bordet og gik igen. Noget tid efter kom en anden tjener så og tog bakken med en bemærkning om at så kunne vi få lidt mere plads.

Den ene burger havde vi bedt om få uden ost og uden mayo (skrevet det i app’ens bemærkningsfelt). Burgeren kom godt nok uden ost, men med mayo på hele bollen.

Alt i alt ok mad, men dårlig betjening og ikke pengene værd, vi kommer helt sikkert ikke igen. Hvis man selv skal bestille maden, betale inden man ved, hvad man får, Selv dække bord og sende drikkevarer rundt - så skal maden være bedre eller billigere.

Tak, Helen K

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Bryghus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!