“Fin burger”
Anmeldelse af Det Gamle Bryghus

Det Gamle Bryghus
Reservér med
Det Gamle Bryghus er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 2 af 35 Restauranter i Stege
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt placeret inde i baggården - tidligere blev der også brygget øl i samme bygning, men det er flyttet ud og det er kun restaurant idag. Vi fik deres delux burger, fritter og dets egen produceret pilsner ! Super fint det hele... Syntes dog prisen var lidt højere end forventet .

Tak, Thomas J

Anmeldt 13. oktober 2017 fra mobile enheder

HVis du ville have en god aften med familien eller venner. Så tag på det gamle bryghus, med fantastisk mad og god service. Vi fik 3 retter med torsk - okse kød der var meget mørt samt dessert der var “ tænkt ud af boksen” anbefaler dette sted 100 procent

Tak, Christian S
Anmeldt 9. oktober 2017

Burgeren er helt i top :). Og pomfritterne til er super gode ! Bryghusets øl er også noget der skal prøves. Kan helt klart anbefale det gamle bryghus Møn.

Bestilte bearnaise til pomfritterne og var positivt overrasket over at den var hjemmepisket fordi det ellers er sjældent set her i provinsen.

Kan klart anbefales !

Tak, Lasse B
Anders S, Ejer hos Det Gamle Bryghus, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. oktober 2017

Vi er glade for at give give jer en god burger oplevelse- venligst hele personalet på det gamle bryghus

Anmeldt 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Jeg var endnu engang på Møn og skulle selvfølgelig forbi mit ynglings spisested - endnu engang en super lækker oplevelse som sad lige i øjet. Jeg kan stærkt anbefale deres deluxe burger! :-)

1  Tak, Allan H
Anders S, Ejer hos Det Gamle Bryghus, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. oktober 2017

Vi er meget glade for at i havde en god oplevelse:) Venligst personalet på det gamle bryghus

Anmeldt 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Virkelig dejlig restaurant med lækker mad og gode øl! Helt sikkert et sted jeg vil anbefale til mine venner og bekendte :)

Tak, Miemk
Anders S, Ejer hos Det Gamle Bryghus, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. oktober 2017

Vi er glade for vi kunne hjælpe jer med en positiv oplevelse:)

Har du været i Det Gamle Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!