“Fantastisk middag med udsøgt mad”
Anmeldelse af Det Gamle Bryghus

Det Gamle Bryghus
Reservér med
Det Gamle Bryghus er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 2 af 35 Restauranter i Stege
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 10. september 2017 fra mobile enheder

Var med et vennepar på besøg i Stege og vi valgte Det Gamle Bryghus. 2 fik en fantastisk Entreco, hvor bemærkningen var, st de ikke havde fået bedre kød.. - en fik en rigtig fisk med dejlig tilbehør og jeg fik en burger sammen med udsøgt pommes frites - og alle var særdeles tilfredse .... så bestemt et besøg værd, når du er i Stege.

Dato for besøg: september 2017
Tak, BjarneJ890
Anders S, Ejer hos Det Gamle Bryghus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. september 2017

Dejligt i havde en god oplevelse, ser frem til at byde jer velkommen igen:)

Anmeldt 3. september 2017 fra mobile enheder

Vi har kun positive ord at sige om restaurant det gamle bryghus!

Vi fik leveret Rio Lucia Entrecoté ud af huset og det må siges at være totalt veltilberedt, og de små nye kartofler som fulgte med var meget delikate

Stor ros her fra, vi kommer snart og besøger restauranten

Dato for besøg: september 2017
Tak, mathiash644
Anmeldt 31. august 2017

levede op til forventningerne. Fik frokosttallerken, med 6 små lækre retter, mere end rigelig til at blive mæt.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Kabdenmark
Anders S, Ejer hos Det Gamle Bryghus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2017

Vi er rigtig glade at kunne leve op til forventningerne du/i havde:) på glædeligt gensyn.

Venligst Anders og Nanna

Anmeldt 20. august 2017

Det gamle bryghus er beliggende i den smukke, gamle "Luffes gård" og har om sommeren både ude og inde servering. Restauranten er meget besøgt, så der er en god ide, at bestille bord i forvejen. Maden er veltilberedt og lækker.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, melittaa2014
Anmeldt 17. august 2017 fra mobile enheder

Et af vores foretrukne spisesteder på møn! Servere virkelig gode burgere til frokost og rigtig lækre retter til aften. Har besøgt det gamle bryghus en del gange og aldrig blevet skuffet. Samtidig er der rare og kompetente tjener. Specielt Rasmus(høj lyshåret fyr i 20'erne) og Mathias (leverpostejs-farvet hår i starten af 20'erne) er virkelig imødekommende og gode tjenere. Hvis min kæreste og jeg er deroppe en aften er det et most at vi skal have laksemousse til forret. Specielt denne er anbefalelsesværdig, men generelt kan jeg ikke sætte en eneste finger på hverken restauranten eller de kompetente tjenere og kokke. Og til dem der ikke er til øl(hvilket jeg heller ikke selv er), så er huset hvidvin super god og nøje udvalgt af vinhandelen som ligger lige ved siden af ;) TAK for altid god betjening.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Malene S

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Bryghus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!