“Absolut et besøg værd”
Anmeldelse af Det Gamle Bryghus

Det Gamle Bryghus
Reservér med
Det Gamle Bryghus er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 2 af 35 Restauranter i Stege
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 31. august 2017

levede op til forventningerne. Fik frokosttallerken, med 6 små lækre retter, mere end rigelig til at blive mæt.

Tak, Kabdenmark
Anders S, Ejer hos Det Gamle Bryghus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2017

Vi er rigtig glade at kunne leve op til forventningerne du/i havde:) på glædeligt gensyn.

Venligst Anders og Nanna

Anmeldt 20. august 2017

Det gamle bryghus er beliggende i den smukke, gamle "Luffes gård" og har om sommeren både ude og inde servering. Restauranten er meget besøgt, så der er en god ide, at bestille bord i forvejen. Maden er veltilberedt og lækker.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, melittaa2014
Anmeldt 17. august 2017 fra mobile enheder

Et af vores foretrukne spisesteder på møn! Servere virkelig gode burgere til frokost og rigtig lækre retter til aften. Har besøgt det gamle bryghus en del gange og aldrig blevet skuffet. Samtidig er der rare og kompetente tjener. Specielt Rasmus(høj lyshåret fyr i 20'erne) og Mathias (leverpostejs-farvet hår i starten af 20'erne) er virkelig imødekommende og gode tjenere. Hvis min kæreste og jeg er deroppe en aften er det et most at vi skal have laksemousse til forret. Specielt denne er anbefalelsesværdig, men generelt kan jeg ikke sætte en eneste finger på hverken restauranten eller de kompetente tjenere og kokke. Og til dem der ikke er til øl(hvilket jeg heller ikke selv er), så er huset hvidvin super god og nøje udvalgt af vinhandelen som ligger lige ved siden af ;) TAK for altid god betjening.

Tak, Malene S
Anmeldt 7. august 2017 fra mobile enheder

Deres classic burger kan varmt anbefales. Frisk, sprød og let. Egenproduceret øl og frugtsaft, frisk og lækker.

Tak, KasperCPH
Anders S, Ejer hos Det Gamle Bryghus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2017

Vi er glade for jeres besøg var en succes:) Venligst Anders

Anmeldt 4. august 2017

Virkelig lækre rugbrødsmadder, og selvfølgelig dejlig øl.
TIP: Køb øl med hjem i SuperBrugsen, der sparer du mellem 25-33 %

Dato for besøg: april 2017
Tak, Dorte M

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Bryghus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!