Anmeldt d. 2. oktober 2018

Under vores Camønovandring havde vi en overnatning her hos de mest imødekomemde og rare værter.
Vi fik den skønneste aftensmad, selvom vi var helt alene blev der handlet friske madvarer ind til os.
Morgenmaden var ugens højdepunkt.
Tak for lidt luksus på turen.

Dato for ophold: september 2018
1  Tak, Heidi L
Anmeldt d. 26. juli 2018

Skulle du synes, at der er langt til Møn, så læg det bag dig, og kom afsted. Møn er fantastisk, men det hele bliver også bare bedre, når man bor og spiser godt. det gør man på StaySail. Hvis alle steder var som der, så ville der ikke være krig og ufred i verden:-). Det ligger i de skønneste omgvielser og er meget, meget hyggeligt. Værelserne er meget rene, pæne og hyggelige. Restauranten er formidabel. Fruen af stedet modtager bestillinger på aftensmad inden kl. 15, og alle der spiser med får det samme. Genialt koncept, for så var maden lækker og hjemmelavet - ligesom at spise ved mor:-). Når - og ikke hvis - vi skal til Møn igen, så er der ingen tvivl om, hvor vi skal bo og spise. Tusind tak for et forrygende ophold.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Jesper H
Anmeldt d. 18. juli 2018

Vi blev modtaget af værtinden som modtog os med åbne arme.
Dejligt charmerende og lidt rustkit værelse, med sengeborde og sengebunde af tømmer.
Da det var midt under VM i fodbold, var overraskelsen stor, da der ikke er TV. Men det blev der rådet bod på, da værten satte lærred op i restauranten, og vi fik en fantastisk aften med Belgien som vinder, bl.a. sammen med et belgisk par der var på cykeltur til København.
Værtsparret (Lies og Ton) der stammer fra Holland, har i løbet af de 9 år de har haft StaySail, skabt et rigtig dejlig sted, hvor hele atmosfæren er utrolig varm og venlig.
Deres udgangspunkt er, spørg efter det du mangler, og de vil prøve at finde en løsning.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, JDithmar
StaySail, Owner hos StaySail, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juli 2018

Det var en dejlig international aften. Der var mennesker fra Schweiz, Belgie, Danmark, Nederland, Deutschland. Og de kunne alle samme tale med hinanden. Kom gerne igen.

Tak fra StaySail
Ton & Lies

Anmeldt d. 6. juli 2018 fra mobile enheder

Min veninde og jeg var på Camøno vandring - og trængte til lidt mere luksus end vores 2mandstelt og shelters kunne byde os. Vi var trætte og udkørte da vi kom - men fik virkelig ladet op i de hyggelige omgivelser på Staysails gård.
Vi fik en udsøgt betjening - og kan varmt anbefale et besøg. Værelserne er virkelig fine.. ogsengen fantastisk! Dog kunne vi godt tænke os at man kunne købe lokale produkter - øl og is

Dato for ophold: juni 2018
Tak, leneN493
Anmeldt d. 19. maj 2018

Her er virkelig hyggeligt. Fine små værelser med udgang til have/terrasse. Ikke noget moderne.....bare super hyggeligt og stille og roligt. Perfekt til en afslapnings weekend.
De to, som ejer stedet, er så søde, hjælpsomme og gør alt for, at man får et rart ophold.
Om morgenen bliver der serveret en lille lækker morgenanretning i hyggelige omgivelser.
Stedet ligger perfekt.....ikke så langt fra Stege eller klinten.
Vi giver stedet vores varmeste anbefalinger, og kommer vi til Møn en anden gang, kunne vi godt finde på at bo her igen.

Dato for ophold: maj 2018
Tak, lot_kro