Anmeldt d. 15. juli 2017 fra mobile enheder

Første overnatning før camønoen
Utrolig smukt hus med en meget sød værtinde, smilende, oplysende og interesseret..
måske det første sted jeg har overnattet, hvor sengen, puden og dynen var skøn..
Her er mulighed for at få morgenmad, kaffe, kage, samt aftensmad, som man finder på frys og selv tilbereder..
Er alle værelserne optaget, kan man leje et telt og overnatte på den smukke grund.
Absolut et besøg værd..

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Lotte938
Anmeldt d. 28. september 2016

Vi var 9 personer, der skulle besøge Møn og havde fundet dette udmærkede sted til 2 overnatninger i weekenden.
Værelser pæne og nydelige, Det ene 3 mands værelset var lidt småt, og da der var ekstra plads kunne vi flytte den ene person til eget værelse uden ekstra omkostninger.
Fin service. .
Det ligget dejligt centralt og priserne er rimelige.
Vi havde bestilt morgenmads buffet der var rigtigt god samt madpakker der var klar til os om morgenen.
De har et godt koncept med færdige fryseretter som vi dog ikke benyttede, men værd at se på hvis man er vandrer eller cyklist for at kunne få nem aftensmad.
Et godt sted til en fair pris.

Dato for ophold: september 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Carl_Bruhn
Anmeldt d. 21. juli 2016 fra mobile enheder

Gode faciliteter og dejlige omgivelser. Mulighed for at købe frokost,aftensmad og morgenmad i begrænset omfang. Vaske tøj, køkken med ovn og mikroovn. Mulighed for at sidde udenfor og slappe af. Senge ok. værelse ok Str til overnatning.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Bennibennetsen
Anmeldt d. 29. september 2014 fra mobile enheder

Udmærket og med en rar atmosfære. Værtinden venlig og imødekommende. Værelser og faciliteter simple men absolut rent og pænt

Dato for ophold: september 2014
Tak, Lars C
Anmeldt d. 24. april 2014

I forbindelse med et familiebesøg i Elmelunde, havde vi 2 overnatninger på Hotel Elmehøj. Værelserne var rene og pæne, sengene rigtig gode. Nu boede der ikke så mange på det tidspunkt,så der var dejligt, stille og roligt. At der er toilet og bad på gangen, var ikke noget problem. Vi synes at det var billigt for overnatningerne og for 60,- kr ekstra, fik vi dejlig morgenmad med varmt morgenbrød, kaffe, the, pølse, ost, syltetøj, juice samt forskellige morgenmadsprodukter. Den service vi havde brug for, fik vi på en meget imødekommende, hjælpsom venlig måde. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: april 2014
2  Tak, Susanne Norup H