Anmeldt d. 4. august 2019

Rolige smukke omgivelser direkte til StegeNor. Super hyggelige værelser og en fantastisk atmosfære. Med adgang til at bruge og spise i køkkenet. Hyggelige kroge med mulighed for at lave bålmad og udlejning af kajakker

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Migikimi
Anmeldt d. 7. juli 2019 fra mobile enheder

Da jeg skulle til bryllup her i juli, valgte jeg at booke et værelse. Jeg var i god tid og skrev til deres direkte mail for booking. Pris havde jeg fundet på deres egen hjemmeside og jeg fik medarbejderen til at bekræfte prisen i mailkorrespondancen, da der også var procenter til bryllupsgæsterne. Da jeg skulle tjekke ud, får jeg at vide, jeg skal betale kr.600 og det var med 15%. Jeg fortæller, at det ikke kan passe og jeg har mailet med en medarbejder omkring pris ved booking. Manden, som viste sig at være ejeren, blev godt gal på mig og spurgte til sidst, hvad jeg så ville betale, fordi han gad da ikke høre mere på mig. Jeg endte med at betale lidt over, hvad jeg skulle, for min mailkorrespondance var tilbage fra marts og jeg kunne ikke selv huske nøjagtig pris der. Jeg skulle havde betalt kr.550 minus 15%, hvilket bliver kr.467,50 og jeg endte med at betale kr.475.
Men det var nu hele oplevelsen, som jeg er rystet over og da jeg skriver til dem efterfølgende, får jeg også bare et flabet svar tilbage om, at jeg sikkert nok var klar over deres priser på booking.com og jeg jo havde fået det til den aftalte pris. Jeg har aldrig været på booking.com og bestille. Jeg kiggede på deres egen hjemmeside efter priser og skrev direkte mail til dem for booking.

Jeg har opfordret dem til at få styr på deres egen hjemmeside, men med den attitude, de lægger for dagen, så får jeg nok ikke nogen undskyldning fra dem. Jeg har vedhæftet et billede, hvor deres pris fremgik.

Der er smukke omgivelser, men den behandling er under al kritik. Iøvrigt er sengene alt for bløde og der er ekstremt lydt. Du kan nærmest høre naboen slå en prut. Jeg skal aldrig overnatte der igen!

Jeg kørte derfra, efter et fantastisk bryllup (de havde blot lejet deres lokaler), men kørte derfra ked af det, pga den oplevelse. Øv siger jeg bare!

Dato for ophold: juli 2019
Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, CamillaS2513
Anmeldt d. 2. juli 2019

Skønt beliggende sted - ro - hygge over stedet venlig imødekommende personer der tog i mod os -dejlige værelser -Vi skulle bruge to dobb,værelser til overnatning ---disse var to skønne værelser med udsigt mulighed for morgenmad -- dette var dejligt og igen helt igennem super skøn atmosfære på stedet

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Anny0126
Anmeldt d. 8. oktober 2018

Vi bestilte over nettet, da vi skulle til familiefest på øen - da vi ankom går man blot op til værelset - nøglen sidder i døren. Vi havde værelse nr. 11 med flot udsigt ud over noret - virkelig flot.
Pænt og nydeligt - og rent.

Værelsestip: Værelse nr. 11 har udsigten over noret!
Dato for ophold: oktober 2018
1  Tak, olh729
Anmeldt d. 28. august 2017

Skønt værelse, med udgang til terrasse som havde smuk udsigt over vandet. Ejerne af stedet var super søde og hjælpsomme.
Morgenmaden var helt i top til kun 55 kr. per person. Kæmpe udvalg og lækkert friskbagt rugbrød :) Stedet var meget rent og pænt, og dufede skønt at sæbe.

Værelsestip: Smuk udsigt og den bedste morgenmad :)
Dato for ophold: august 2017
1  Tak, tinadB6834VR