ZenHotels.com
Larsmow
Hyggeligt, familiært sted
Anmeldelse af Stege Nor
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 15. feb. 2017
Vi overnattede to nætter på hotellet, som ligger umiddelbart udenfor bygrænsen til Stege.
Et hyggeligt sted, hvor man føler sig velkommen i den uformelle stemning, som stedet ligger op til.
Om sommeren sikkert et fantastisk sted med en skøn natur lige uden for døren.
Stedet var hyggeligt og som skrevet familiært - så ønsker man en overnatning, hvor man ikke bare er en ud af tusind gæster, så kan man roligt booke sig ind på dette sted.
Dato for ophold: februar 2017Rejsetype: Rejste som par
3,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerRenlighed
3,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
  • Official Site
    885 kr.
1.4 km fra Stege Nor
Gratis wi-fi
Hunter-suite with private bath - not en suite
Lol.travel
    8.7 km fra Stege Nor
    Very clean
    2.9 km fra Stege Nor
    ZenHotels.com
    8.7 km fra Stege Nor
    Vis flere hoteller i Stege
    Anmeldt d. 17. marts 2016

For nogen tid siden, skulle vi holde min mands 70 års fødselsdag,og efter lidt snakken frem og tilbage, fandt vi ud af at vi ville prøve " HOTEL STEGE NOR " Det gamle Frørenseri ", der var lavet om til hotel b&b.......
    vi bookede lokaler, helt nede i kælderplan, hvor der var et dejligt ½ mørkt lokale til Buffet og forskellige drikkevarer......i det yderste lokale kunne vi lige sidde 24 i lidt sol, med udsigt til STEGE NOR...... - i starten havde vi nogle " Dialoger " omkring = rengøring af gulve, ukrudt , ting der ikke skulle være i lokalet , manglende lyspærer m.m.,men det blev i orden og vi havde en dejlig frokost og eftermiddag, vi fik maden udefra , og havde en ung pige til at rydde op +løbe på 1. sal med al opvasken....

Efter frokosten, var det så herligt vejr, at vi stillede alle havemøblerne ud på plænen, drak kaffe/frugttærte og nød udsigten til Noret.......lige til alle var trætte....
    Det var et godt valg, og vejret var med os hele dagen, denne dag sidst i Juni måned...

Værelsestip: V i brugte ikke værelser,men det ligger lidt fra vejen, så der ikke meget støj,men udsigt til vand og marker..!!!
    Dato for ophold: juni 2015
    Tak, 000666
    Anmeldt d. 17. august 2015

Ankom sent torsdag aften uden at have booket i forvejen, og desværre var alt optaget. Heldigvis blev vi hjulpet på plads på Stege campingplads med guide til gode spisesteder osv., og vi havde en fortrinlig aften i Stege. Dagen efter spiste vi morgenmad på Hotel Stege Nor, hvor stemningen var god, tonen fri og spejlæggene stegt med kærlighed.

Dato for ophold: august 2015
    Tak, 831lizaw
    Anmeldt d. 16. maj 2015

Hotel Stege Nor er "home away from home" super hyggeligt og skønne omgivelser. Rigtig fin service fra Jens og hans familie.
    Vi har netop holdt familietræf i de skønne rammer for anden men bestemt ikke sidste gang. Vi vender tilbage.

Dato for ophold: maj 2015
    Tak, Dorthe N
    Anmeldt d. 27. juli 2014

Unikt b&b hotel beliggende lige ned til vandet med skøn udsigt. Stedet er en nyrestaureret tidligere græsfrøs fabrik, hvilket giver en autentisk charme. Værelserne er lyse og pæne holdt i lokal stil lidt a la en svensk ødegård. På værelset var der nyt bad og toilet. Værelset fremstod pænt og rent. Et dejligt sted tæt på Stege by, smuk udsigt, fantastiske omgivelser mulighed for at benytte kajakker gratis, et oplagt feriemål for små som store.

Dato for ophold: juli 2014
    4  Tak, Signe R
    Anmeldt d. 3. august 2013

Vi er to familier med børn i alderen 10-14 år, som har haft nogle rigtig skønne dage på hotel Stege Nor. Der er en god stemning på hotellet, og man føler sig dejlig velkommen.
    Vi nød hotellets faciliteter - adgangen til selv at lave mad i køkkenet og grille på den store terasse med en fantastisk udsigt over Stege Nor. Vi lånte kajakker og var alle 8 på vandet.
    Hotellet ligger dejlig for både en gåtur til Stege, tur på stranden (vi var i bil) og besøg på Møns Klint. Geocenter Møn med dets aktiviteter kan i øvrigt varmt anbefales, bl.a. En skøn tur på mountainbike.
    Hilsen Familien på Frederiksberg

Værelsestip: Værelserne er fine og lyse. Familieværelset med to adskilte værelser og bad fungerer super for både børn og voksne.
    Dato for ophold: juli 2013
    • Rejsetype: Rejste med venner