Priceline
Agoda.com
Ingen bookinggebyrer
Helen B
Lolland, Danmark
Hyggeligt sted med gode værelser
Anmeldelse af Motel Stege
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 18. aug. 2020fra mobile enheder
Hyggeligt overnatningssted centralt i stege. Gode fine lejligheder . Adgang til gårdmiljø. Kan anbefales . Vi kommer gerne igen. Centralt beliggende i gåafstand til bymidte og havnen. Alt er pænt og i orden.

Dato for ophold: august 2020Rejsetype: Rejste som par
Problemer med denne anmeldelse?
0.4 km fra Motel Stege
    Ved stranden
    Bar/lounge
    Vis flere hoteller i Stege
    Anmeldt d. 25. februar 2020 fra mobile enheder

Vi kom en fredag eftermiddag. Man får nøglen efter en kort tlf. samtale.
    Værelset var rent, stort, lyst og med to gode stole, et lille bord samt en fremragende seng m. sengeborde.
    Der var tekøkken, som godt kunne bruges til yderligere kokkerering. Badeværelse med brus ok.
    Hvis man ikke er kørende i en for bred bil, er der parkering i den lukkede gård, hvor der osse er en græsplæne til at slænge sig på. For værelserne på første sal er der et sæt havemøbler på svalegangen. Hyggeligt.
    Motellets placering er fantastisk med kort til alting.
    Selve byen er superhyggelig med gammelt købstadsmiljø. Og dens lidenhed på trods er der TO garnforretninger 😉
    Her kommer vi gerne igen.

Dato for ophold: februar 2020
    Tak, 963olek
    Anmeldt d. 4. november 2018

Dejlig beliggenhed, nemt til alt, dejlig frit, man kan passe helt sig selv, afslappende. Desværre kom vi ud for et uheld, så min måtte indlægges, og jeg måtte forlade stedet før planlagt. Værten var så behjælpelig med at få ordnet alt det praktiske, som hjælp fra Falck til bilen osv. Og to minutter efter, mine kontooplysninger var sendt, var der returneret penge for det sidste døgn af vores ophold. Det kalder jeg service !!

Dato for ophold: november 2018
    Tak, Helle C
    Anmeldt d. 6. juli 2016

Hvis beliggenhed er vigtig, så kan Motel Stege varmt anbefales. 50m til havnen, 100m til butikker og nemt at komme til fra hovedvejen.
    Motel Stege var pænt og rent og med 2 lækre lænestole (der kunne store hotelkæder lære noget...) gode senge og et fint baderum. Der er stort fælleskøkken med alle faciliteter og der er ingen tvivl om at Motel Stege sagtens kan være vores faste base næste gang vi kommer på Møn-egnen.

Værelsestip: Morgenmad kan fåes 150m væk på Høyers Konditori
    Dato for ophold: juli 2016
    Tak, Lasse P
    Anmeldt d. 22. juli 2015

Ligger helt roligt meget tæt på byen, hvor man finder alt hvad du har brug for af cafeer, restauranter, pizzeriaer og butikker. Vi havde et hyggeligt dobbeltværelse med eget bad, tekøkken og direkte udgang til hyggelig lukket gårdhave. Sengen på værelset er virkelig god. Det er ikke muligt at tilkøbe morgenmad eller andre måltider på motellet, men der er ikke langt til bageren eller brunch på een af byens cafeer. Vi er glædeligt overraskede, og kommer helt sikkert igen

Værelsestip: Vælg et værelse med tekøkken.
    Dato for ophold: juli 2015
    1  Tak, Pernille H
    Anmeldt d. 11. september 2014

Dette overnatningssted skal du kun vælge, hvis du prioriterer beliggenheden højest af alt. Motellet ligger helt inde i Stege, lige op ad kirken og med ganske få minutter til alt det, du gerne vil se.
    Sengene var gode og sengetøjet var rent, håndklæderne også.
    Det badeværelse, der hørte til vores værelse, var ikke ok. Bruseren kunne ikke sidde ordentligt fast på ophænget, det virkede lidt hastigt rengjort og var ikke spor lækkert. Når man skulle bruge toilettet, måtte man lige hænge bruseforhænget lidt op i ophænget for ikke at have det hængende på låret.
    Det lille tekøkken, som ellers var en god ide, var ikke rent. Skuffer og skabe burde være tjekket, el-kedelen (campingmodellen) var direkte ulækker.
    Uanset pris, og uanset at stedet var slidt, så mener jeg, at rengøringen kunne have været i top.
    Alt i alt en skuffelse.
    Naturligvis synes jeg også, at prisen var alt for høj.

Værelsestip: Ring og bed om et godt værelse, hvor tingene er i orden og der er skinnende rent.
    Dato for ophold: september 2014
    Tak, Mamsi