Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 22. juli 2015

Ligger helt roligt meget tæt på byen, hvor man finder alt hvad du har brug for af cafeer, restauranter, pizzeriaer og butikker. Vi havde et hyggeligt dobbeltværelse med eget bad, tekøkken og direkte udgang til hyggelig lukket gårdhave. Sengen på værelset er virkelig god. Det er ikke muligt at tilkøbe morgenmad eller andre måltider på motellet, men der er ikke langt til bageren eller brunch på een af byens cafeer. Vi er glædeligt overraskede, og kommer helt sikkert igen

Værelsestip: Vælg et værelse med tekøkken.
Dato for ophold: juli 2015
1  Tak, Pernille H
Anmeldt d. 11. september 2014

Dette overnatningssted skal du kun vælge, hvis du prioriterer beliggenheden højest af alt. Motellet ligger helt inde i Stege, lige op ad kirken og med ganske få minutter til alt det, du gerne vil se.
Sengene var gode og sengetøjet var rent, håndklæderne også.
Det badeværelse, der hørte til vores værelse, var ikke ok. Bruseren kunne ikke sidde ordentligt fast på ophænget, det virkede lidt hastigt rengjort og var ikke spor lækkert. Når man skulle bruge toilettet, måtte man lige hænge bruseforhænget lidt op i ophænget for ikke at have det hængende på låret.
Det lille tekøkken, som ellers var en god ide, var ikke rent. Skuffer og skabe burde være tjekket, el-kedelen (campingmodellen) var direkte ulækker.
Uanset pris, og uanset at stedet var slidt, så mener jeg, at rengøringen kunne have været i top.
Alt i alt en skuffelse.
Naturligvis synes jeg også, at prisen var alt for høj.

Værelsestip: Ring og bed om et godt værelse, hvor tingene er i orden og der er skinnende rent.
Dato for ophold: september 2014
Tak, Mamsi
Anmeldt d. 23. april 2014

På Hotel Stege fik vi en god seng, tv på værelset og eget badeværelse, samt et te-køkken vi ikke skulle bruge til noget. Hotellet er ikke betjent. Vi så på intet tidspunkt noget personale. Ind og udtjekning var fleksibel selvbetjening.
Prisen var alt for høj i forhold til kvaliteten. 750,- kr for en overnatning uden morgenmad og uden betjening er alt for dyrt. En pris i omegnen af 500,- ville være mere passende. Dertil kommer at lokalerne og interiøret virkede temmeligt kedeligt og nedslidt.

Dato for ophold: april 2014
Tak, Berit J
Anmeldt d. 31. august 2013

Jeg har lige holdt min 50 års fødselsdag på Motel Stege, og jeg kan varmt anbefale det til alle som vil have et dejligt ophold i Stege by med udsigt til den gamle kirke. Gode værelser og hyggeligt grønt område.
Hilsen fra Jette

Værelsestip: Da det er et motel er der ikke restaurant og swimmingpool
Dato for ophold: august 2013
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, Jette1963
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 25. maj 2012

Det virkede ikke til at være let at finde husly, så det var en lettelse at finde dette motel, som var gemt lidt af vejen. Ejeren er meget behagelig og hjælpsom, og værelset er godt. Ingen morgenmad, men et køkken med te, kaffe og lignende, hvilket var fremragende.

1  Tak, Jones499
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original