Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde to vidunderlige uger på Strågården. Værterne er søde, maden er god, værelset var hyggeligt og altid rent og hele gården er idyllisk med brosten, roser, lavendel, med høns og svaler. Og så ligger det tæt på vandet og en meget, meget smuk natur.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, sofiakatrines
Marianne Stolt Petersen, Ejer hos Strågården - Nyord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juli 2021

Tusind tak for besøget Sofia og Carsten - det var en fornøjelse at møde jer og have jer på besøg. Vi håber, at se jer igen en anden gang :)

Anmeldt d. 3. juli 2021 fra mobile enheder

Super hyggelig B&B til rimelig. Fantastisk værtspar og charmerende omgivelser. Vi nød Nyord og stedet i fulde drag. Vi kommer gerne igen og næste gang håber vi på lidt mere tid til også at prøve restauranterne og diverse kundst butikker af.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Henriette T

Tusind tak for besøget og vi håber at se jer igen en anden gang :)

Anmeldt d. 13. juni 2021 fra mobile enheder

Fin fin gammel bondegård, som er smagfuldt restaureret. Marianne og Kenneth er venlige, vidende og stærkt værdsatte værter. Nyord er noget helt specielt og i kombi med Straagaarden bliver det ikke bedre. ( hvad blev der af æggene Marianne.)
Vi kommer gerne igen
Lune hilsner
Jørgen og 4 andre glade motorcyklister.

Dato for ophold: maj 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Birgittejoergen

Hej Jørgen og alle jer andre
Tak for besøget - dejligt at have motorcykelklubben på besøg :)

Anmeldt d. 29. september 2019

Dejligt værelse, servicen i top, omsorgsfuld værtspar.
Nyord er meget idyllisk, utroligt stille og roligt og en del at Dark Sky Park, optaget på UNESCO’s liste over lokationer hvor lysforureningen er meget lav, her kan man virkelig se stjerner.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Rejselyst123456
Anmeldt d. 29. juli 2019 fra mobile enheder

Flot nyrenoveret B&B i smukke omgivelser med et super arrangeret og varmt værtspar, som har tænkt på det hele. Der manglede INTET

Der var rent og pænt og alt stod snorlige.

Lækkert morgenmad.

Vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Ulla S