Anmeldt d. 13. juli 2018 fra mobile enheder

Søde og informerende staff! Lækker vegansk nybagt kage!!! Super hyggeligt besøg! Viste os rundt og fortalte! Dejlig oplevelse! God pris. Hyggeligt og hjerteligt. Vi kommer gerne igen og anbefaler til andre

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, Julie S
Anmeldt d. 26. oktober 2014

Vi besøgte stedet i sommeren, der er en masse personlighed på stedet og der er super god service med fokus på det lokale og det friske. Der var hjemmebag til morgenmaden, der er lokale øl fra det fremragende Møns Bryghus. Vi spiste morgenmaden på terrassen med udsigt over østersøen og nød slutningen på dagen det samme sted. I gå-afstand er der nedgang til ugenert strand. Betjeningen på stedet er nærværende og rigtigt god. Det er et sted hvor man hurtigt kommer ned i tempo og finder roen. Det er klart et sted vi vil komme igen og et sted som vi trygt kan anbefale til andre.
Mvh
Lisbet fra Nordlylland

Dato for ophold: juli 2014
Tak, LisbetLJ
Anmeldt d. 8. juli 2014

Hvis man går efter en aktiv ferie, en afslappende ferie, dejlige badestrande, flotte naturoplevelser så er Møn stedet - og på Tohøjgaard får du samtidig et spektakulært view over Østersøen. Stå op sammen med solen, nyd morgenbuffetten og tag ud for at opleve Møn - og når du kommer hjem kan du nyde Østersøens blå farver fra Tohøjgaard! Anny & IB

Dato for ophold: juni 2014
Tak, Ib R
Christine N, Owner hos Tohøjgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2014

Kære Anny & Ib
Det glæder mig at læse, at I har nydt jeres ophold her på Tohøjgaard Bed & Breakfast - og netop for en af de daglige oplevelser, som jeg selv blev fortryllet af, da jeg først så "mit lille paradis" for 7 år siden: Østersøen med det konstante farveskift - fra dyb sortblå, til mælkehvid, fra blikstille til bølger og brænding, ja, jeg kunne blive ved. Tak for jeres besøg, og fordi I havde lyst til at dele jeres oplevelse med andre her på dette forum. Jeg håber at se jer på Møn til flere gode oplevelser en anden gang.
Mvh Christine

Anmeldt d. 11. juni 2014

Vi var 5 personer fra 3 generationer, og blev alle perfekt indkvarteret.
Omgivelserne, værtsskabet, aftensmaden & morgenmaden - alt var super.
Udsigten fra den dejlige terrasse fås ikke bedre, og haven er også dejlig.
Teenageren nød også det gode WiFi.
Vi ses igen Christine.
Jan & Co,

Værelsestip: Prøv at få "Panorama" - der vil vi bo næste gang
Dato for ophold: juni 2014
1  Tak, HansenHamselv
Christine N, Owner hos Tohøjgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2014

Kære Jan

Tka for jeres besøg og den pæne anmeldelse - det er dejligt at læse, at I nød at være her 3 generationer. Det er vigtigt for mig, at både seniors, de voksne med børn og teenagere, og parret/ singlerne, der trænger til at komme lidt væk fra trummerummem, nyder et ophold her på mit Bed & Breakfast på Møn - en lille paradisisk ø med masser af ro og tid til afslapning, men også noget at opleve både for børn og voksne.
Det skulle glæde mig at se jer igen.
Mvh Christine

Anmeldt d. 17. april 2014

Min kone og jeg har rejst meget rundt i verden, og har faktisk aldrig været på et "Bed & Breakfast". Da vi var på vej til Tyskland valgte vi lige, at overnatte på Tohøjgaard, inden vi fortsatte. Det har vi aldrig fortrudt. Magen til en "Perle" havde vi ikke forestilles os kunne findes, men hvilken dejlig SUPER oplevelse. Fruen tog selv i mod os da vi ankom, og vi fik en fantastisk skøn lejlighed, med en udsigt som bør opleves. Christine stod selv for madlavningen, både aften-og morgenmad, lækkert, lækkert, alt var særdeles velsmagende, og der var rigeligt! Vi blev enige om, da vi kom tilbage til vores hus i Sverige, at vi for femtiden overnatter på "Tohøjgaard" når vi er på disse kanter, og næste gang bliver vi der længere en et døgn! Tusinde tak Christine,
Hugs fra "Ølkongen af Åslund (Leon og Marita)

Dato for ophold: april 2014
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Oelkongen
Christine N, Owner hos Tohøjgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. april 2014

Kære Ølkonge
Ja, somme tider opdager man et nyt sted, som man ikke rigtig havde forestillet sig, og det glæder mig overordentligt, at "Tohøjgaard Bed & Breakfast" er kommet med i jeres perlerække af steder. Så tusind tak for de skønne ord. Jeg vil glæde mig til at få besøg af jer en anden gang - og gerne flere dage, så I også kan få lejlighed til at udforske Møn, denne lille vidunderlige ø, som har så meget at byde på. Og måske skal I så ud og hilse på nogle af dine "kolleger": Klintekongen, Kong Asger m.fl. - de har i øvrigt også fået et par af de lokale øl opkaldt efter sig.
Bedste hilsner Christine