Anmeldt d. 17. april 2014

Min kone og jeg har rejst meget rundt i verden, og har faktisk aldrig været på et "Bed & Breakfast". Da vi var på vej til Tyskland valgte vi lige, at overnatte på Tohøjgaard, inden vi fortsatte. Det har vi aldrig fortrudt. Magen til en "Perle" havde vi ikke forestilles os kunne findes, men hvilken dejlig SUPER oplevelse. Fruen tog selv i mod os da vi ankom, og vi fik en fantastisk skøn lejlighed, med en udsigt som bør opleves. Christine stod selv for madlavningen, både aften-og morgenmad, lækkert, lækkert, alt var særdeles velsmagende, og der var rigeligt! Vi blev enige om, da vi kom tilbage til vores hus i Sverige, at vi for femtiden overnatter på "Tohøjgaard" når vi er på disse kanter, og næste gang bliver vi der længere en et døgn! Tusinde tak Christine,
Hugs fra "Ølkongen af Åslund (Leon og Marita)

Dato for ophold: april 2014
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Oelkongen
Christine N, Owner hos Tohøjgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. april 2014

Kære Ølkonge
Ja, somme tider opdager man et nyt sted, som man ikke rigtig havde forestillet sig, og det glæder mig overordentligt, at "Tohøjgaard Bed & Breakfast" er kommet med i jeres perlerække af steder. Så tusind tak for de skønne ord. Jeg vil glæde mig til at få besøg af jer en anden gang - og gerne flere dage, så I også kan få lejlighed til at udforske Møn, denne lille vidunderlige ø, som har så meget at byde på. Og måske skal I så ud og hilse på nogle af dine "kolleger": Klintekongen, Kong Asger m.fl. - de har i øvrigt også fået et par af de lokale øl opkaldt efter sig.

Anmeldt d. 27. oktober 2013

Perfekte rammer for et afbræk fra hverdagen i København. Fantastisk mad, dejlige senge og dyner:-), personlig og hjertelige betjening, skønne, skønne omgivelser og helt klart et sted vi tre veninder skal tilbage til - og næste gang med vores familier, så legepladsen kan blive prøvet af. Tohøjgaard får vores varmeste anbefalinger.

Dato for ophold: oktober 2013
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Maria S
Christine N, Owner hos Tohøjgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2013

Kære Maria

Tak for den fine anmeldelse - dejligt at læse, at Tohøjgaard Bed & Breakfast blev en god base for jeres veninde-weekend lige fra de varme dundyner til de smukke omgivelser her ved kanten af havet.

Det skulle glæde mig meget at se jer igen med familien - måske en hyggelig forårsudflugt - Møn er en charmerende lille ø på alle tider af året.

Anmeldt d. 1. oktober 2013

Perfekt udgangspunkt til sightseeing på Møn. Ligger utroligt skønt, med en fantastisk udsigt, et rigtigt lille smørhul, og med masser af forkælelse, af den ene og anden slags. Perfekt værtinde. Aftensmaden kunne godt opgraderes lidt, især til prisen.

Dato for ophold: september 2013
Tak, 325flemmings
Christine N, Owner hos Tohøjgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2013

Kære Flemming

Tak for jeres besøg her i smørhullet, og mange tak for din anbefaling her på sitet.
Udsigten kan jeg ikke gøre noget ved, men den kan vist heller ikke blive ret meget bedre :-)

Forkælelse derimod, det er, hvad jeg stræber efter at give mine gæster, og så er tilfredsstillelsen så meget desto større, når I vælger at skrive om jeres oplevelse.
Og jeg er selvfølgelig ked af, at aftensmaden ikke levede helt op til forventningerne. Som ene kokkepige forsøger jeg at lave forholdsvis enkel mad med god smag, tilberedt fra bunden af gode råvarer og uden alle mulige tilsætningsstoffer. I fik oksebryst i peberrod - koen har gået og muhet her i området - og til dessert hjemmelavet blommetrifli. Dagen efter stod den på kylling - fra et opdræt i Jylland, der lægger vægt på dyretrivsel - ovnstegt på bund af kartofler og selleri. Desserten var æblekage som i gamle dage - igen lavet helt fra bunden af bl.a. egne æbler. For nogle er det måske ikke lige, hvad man forventer, når man går ud og spiser, for andre er det indbegrebet af god, dansk mad, serveret i hyggelige opgivelser. Og så tager jeg i øvrigt også altid hensyn til evt. allergier, særlige ønsker eller fravalg, som I også havde.

Jeg håber at kunne få lov til at gøre det endnu bedre en anden gang :-)

Anmeldt d. 4. august 2013

Der er fin, personlig og betænksom betjening.
Omgivelserne er dejlige, og der er en fantastisk udsigt fra fælles arealer og værelser.
Morgenmaden er lækker, og der er noget for alle.
Tohøjgaard kan klart anbefales!

Dato for ophold: juli 2013
Tak, Birgitte2013
Christine N, Owner hos Tohøjgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2013

Kære Birgitte

Tak for dine pæne ord her på sitet, jeg bliver glad og stolt, når mine gæster ta'r sig tid til at anmelde - og anbefale - Tohøjgaard Bed & Breakfast. Når de, som jeg, synes, at denne lille plet på det rolige og uforstyrrede Vestmøn er værd at besøge. Der er ikke langt til øens seværdigheder, bl. andet selvfølgelig Møns Klint, og så er det sikkert skønt at vende "hjem" til freden med skov og strand lige "uden for døren" efter en oplevelsesrig dag på øen.

Tak for jeres besøg
Christine

Anmeldt d. 6. august 2012

En cykelferie på Møn kan anbefales, og Tohøjgaard er et perfekt sted at lægge vejen forbi. Fine værelser, dejlig morgenmad og skønne omgivelser. Blot ville vi ønske at vi havde husket at aftensmad skal bestilles et par dage i forvejen.

Dato for ophold: august 2012
Tak, Lisbeth M
Chrismaralda, Owner hos Tohøjgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2012

Kære Lisbeth
Tak for din fine anmeldelse - ja, det var ærgerligt med aftensmaden, men da jeg bestræber mig på at lave mad af gode, friske råvarer, er det nødvendigt for mig at vide i forvejen, hvor mange jeg skal lave til. Når det er sagt, så er det også af og til muligt at klare et par kuverter ekstra på mad, jeg har forberedt. Desværre havde jeg ingen andre bestillinger netop den dag, I var her.
Så skulle I få lyst at komme forbi en anden gang, så husk endelig at bestille aftensmad sammen med værelset - så har jeg et dejligt måltid klar til jer.
Bedste hilsner
Christine