“Cafe i topklasse ”

nr. 1 af 31 Restauranter i Stege
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Var på vej hjem fra Møns klint, kom tilfældigt forbi cafe Davids og valgte at en lille frokost der, og det var bestemt ikke noget dårligt valg. Hyggelig lille gårdhave blev indtaget, super betjening af de høfligste og sødeunge mennesker , hurtig betjening og super skøn mad lavet af friske råvare, salt fisk og dejligt brød.
Kommer vi på de kanter igen kommer vi helt sikkert på besøg igen.
En cafe som forstår at lave god mad modsat mange andre caféer.
Cafe Davids fortjener helt sikkert karakteren fremragende.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, saint1234

Anmeldt 31. maj 2020 fra mobile enheder

Super lækker smørrebrøds tapas til 129,- med lakse mousse, hønsesalat, noget lufttørret skibe og brie. Rigtigt lækker med Møn Bryghus Classic øl til. Sød og hurtig betjening. Hyggelig gårdhave

Dato for besøg: maj 2020
Tak, LN324
Anmeldt 25. april 2020

Dejlig fjerkræs med sundt og lækkert tilbehør. Kan varmt anbefales - også når det igen bliver muligt at få maden serveret i restauranten.

Dato for besøg: april 2020
Tak, mc2moster
Anmeldt 13. april 2020 fra mobile enheder

Tak for dejlig mad i forbindelse med vores ophold på Residens Møn. De havde anbefalet jeres Take Away. Særlig tak for, at jeg kunne få maden gluten fri og med glutenfrit brød til. Vi vil også hermed anbefale jer til byens andre gæster

Dato for besøg: april 2020
Tak, 984gittek
Anmeldt 5. marts 2020

Et hyggeligt cafe miljø med en opmærksom betjening og med udsigt til hovedgaden giver det mulighed for at følge med i byens "liv"

Dato for besøg: februar 2020
Tak, testit

Rejsende, der kiggede på David's, kiggede også på

Har du været i David's? Fortæl om dine oplevelser!