“Klart anbefalelsesværdig”

nr. 1 af 35 Restauranter i Stege
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 16. maj 2018 fra mobile enheder

Fantastisk velsmagende og rigtig god mad god mad. Vi nød hver en mundfuld, spændende pynt og flot anrettet. Super sød betjening.

Tak, hellewibergkrogh

Anmeldt 30. marts 2018 fra mobile enheder

Valgte hjemmefra at bestille bord hos Davids, klog beslutning, da cafe’en var fyldt til sidste plads Langfredag i påsken.
Bestilte to gange tapas og en laksesandwich samt to små fadøl og en vand, i alt 538 kr. Rimelig pris i forhold til kvalitet af mad som var fremragende. Ventetiden på mad var ca 20 minutter, ikke alarmerende i forhold antal besøgende. Vi kommer gerne igen, men ikke uden bordbestilling først.

1  Tak, Gert A
Anmeldt 18. marts 2018

Efter en lang køretur fra Holstebro til Møn trængte vi til en kaffepause. Davids blev stedet som serverede den lækreste kage medtilbehør.
Dagen efter var vi 7 personer som spiste frokost. Fik fire forskellige retter, alt super lækkert og velsmagende.

Tak, madsgroenbaek
Anmeldt 18. februar 2018 fra mobile enheder

Vi fik henholdsvis tapas, hvor udvalget var 7 lækre småretter med velkombineret smagsoplevelse, og tærte med løg og bacon. Maden kom rimeligt hurtigt og tjeneren var venlig og imødekommende, uden at være påtrængende. Et virkeligt godt spisested vi vil vende tilbage til.

Tak, Hanne P
Anmeldt 24. januar 2018 fra mobile enheder

Lørdag formiddags brunch, med lækker frugt, pølser, æg, brød og juice, alt var en Go kvalitet og flot anrettet på aflange brunch fade. Der manglede dog valgfri kaffe eller te til, lidt skuffende det skal købes ved siden af.
Men ellers en Go oplevelse

Tak, Jens J

Har du været i David's? Fortæl om dine oplevelser!