“Brunch”

nr. 1 af 30 Restauranter i Stege
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk brunch, vi prøvede morgenmad og frokost brunch, lækre råvarer, flot præsentation, varieret smag, fin service, lækkert til prisen

Dato for besøg: juli 2016
Tak, gittebachj

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Rigtig lækkert mad af friske råvare. Alt kunne lade sig gøre, hvis vi havde ændringer til menuen.
Betjeningen var meget opmærksom og venlig og smilende.

Vi sad ude i den rigtige hyggelige gårdhave.
2 salater, to børneretter, to øl, en sodavand og en hyldeblomst til 460kr. Helt sikkert pengene værd. Kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 368anjaa
Anmeldt 17. juni 2016 fra mobile enheder

Hyggelig cafe med skøn og velsmagende mad. Simpelthen så flot anrettet og superlækre smagsoplevelser.
Sødt personale og hurtig betjening.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, vibekemarkussen
Anmeldt 22. maj 2016

Vi havde kontaktet David's for at reservere bord inden vor ankomst til Møn, Stege - og fik at vide det ikke var nødvendigt.
Vi bestilte den klassiske Tapas-menu, flot anrettet i et aflangt fad og kokken stod klar til at forklare alt om hver lille ret - Prøv Tapas og hertil gylden øl fra Møns Bryggeri.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Arne B
Anmeldt 22. marts 2016 fra mobile enheder

Vi fik Davids special og to små ekstra. Alt var super dejligt og en skøn madoplevelse. Herlighederne stod os i 450,-kr hvilket var hver en krone værd.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Bergmann1

Rejsende, der kiggede på David's, kiggede også på

Har du været i David's? Fortæl om dine oplevelser!