“Bedste billig sushi i DK”
Anmeldelse af Stege Sushi

Stege Sushi
nr. 4 af 34 Restauranter i Stege
Prisklasse: 19 kr. - 999 kr.
Anmeldt 29. april 2023

Det er helt klart det bedste sushi sted i Danmark der ikke gør ondt i pengepungen. Der er også rigtig god service fra et sødt og hjælpsomt personale. Det larmede godt nok en lille smule, men her om sommeren når man kan side udenfor er det ikke noget problem.
Bon Appetit herfra
: ) : )

Dato for besøg: april 2023
Tak, Nilaus R

Anmeldt 29. december 2022

Stege sushi er en rigtig hyggelig lille restaurant. Der er en folkelig stemning, og man kan smage at sushien er helt frisk. Epi rejerne var stadig lune da sushien blev serveret, og så var sushien bare generelt frisk igen god. Hvis man er til et hyggeligt sted med god sushi og sødt personale, så er det helt sikkert et sted for dig.

Dato for besøg: december 2022
Tak, louisebT1782XR
Anmeldt 5. august 2022 fra mobile enheder

Vi er virkelig kræsne sushi-spisere - men Stege sushi leverer lækker sushi over alle forventninger. Fuldstændigt frisklavet, perfekte ris, sprøde, varme crispy ebi. Og selv de yngste, som ikke er helt klar til sushi, er der et stort udvalg.

Søde og hjælpsomme piger til at betjene.

Hvis vi kommer til Møn igen, kommer vi helt sikkert igen :)

Dato for besøg: august 2022
Tak, marialouise-dk
Junjie Wu, Direktør hos Stege Sushi, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2022

Hej Maria
Tusind tak for i prøver os. Det er så glade for at høre vi leverer lækker sushi over alle forventninger og håb at vi se snart igen🤗
Mvh
Hele teamet af Stege sushi

Anmeldt 18. juli 2022 fra mobile enheder

Var blevet anbefalet at besøge Stege Sushi af en bekendt i København, der aldrig havde fået bedre Sushi.
Jeg er ret enig.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, jonassI9047OG
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlig og frisklavet sushi af god kvalitet. Derudover god betjening og service. Kan helt klart anbefales - vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Global04081678950

Rejsende, der kiggede på Stege Sushi, kiggede også på

Har du været i Stege Sushi? Fortæl om dine oplevelser!