ZenHotels.com
Allan E

Lækkert Nytårsophold

Anmeldelse af Hotel Residens Møen
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 2. jan. 2023
Min kone og jeg havde bestilt et nytårsophold på Hotel Residens Møen. Det var en kæmpe succes, der klart kan anbefales.
Vi blev modtaget af smilende personale der viste os vej til hotellejligheden der var pæn, ren og hyggelig. Menuen stod allerede i køleskabet og udover at det smagte fantastisk var der endda rigeligt af det.
Dagen derpå kunne vi stå op til en fremragende morgenbuffet i restauranten.
Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse og det er bestemt ikke sidste gang vi kommer.

Det kunne have været rart hvis der havde været en fryser i køleskabet - men det var mere for at kunne have fyldt isterninger i champagnespanden :)
Dato for ophold: december 2022
Værelsestip: Bemærk at der ikke er fryser i lejligheden.
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 3. jan. 2023
Tusinde tak for besøget og de pæne ord.
Dejligt at høre, at I havde et godt nytårsophold.
Vi glæder os til at se jer igen.
1.554 kr.
8.2 km fra Hotel Residens Møen
  • Booking.com
4.4 km fra Hotel Residens Møen
Gratis parkering
la stanza più bella e più luminosa
  • eDreams
  • Lol.travel
8.1 km fra Hotel Residens Møen
Vis flere hoteller i Stege
Anmeldt d. 15. december 2022

Hvilken herlighed, at ankomme til Residens Møn. Virkelig god service og en følelse af, at være 100 procent i centrum. Rammerne er store på Residens Møn.
Værelserne er flotte, rene og alt virker som det skal. Og så er Stege en fantastisk by, med alt hvad man har brug for.
Tag blot afsted.

Dato for ophold: december 2022
Tak, HenrikB1229
Receptionen Residens Møen, Other hos Hotel Residens Møen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. december 2022

Tusinde tak for besøget og de pæne ord. Vi er glade for at du deler din oplevelse.
Rigtig glædelig jul og på gensyn.

Anmeldt d. 21. november 2022

INTET under 5 STJERNER ✔︎👍🍽🚿🛌 osv. (skulle da lige være november-vejret!)
Vi var på 3 dages-/2 overnatnings-ophold = SUPER oplevelse på Hotel Residens
Kan kun anbefales. Værelser, faciliteter, PERSONALE var uden forbehold = TipTop.

Dato for ophold: november 2022
Tak, Coastal31396945347
Receptionen Residens Møen, Other hos Hotel Residens Møen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. november 2022

Tusinde tak for jeres besøg og søde ord.
Dejligt at I havde en super oplevelse.
Vi håber at se jer igen:-)

Anmeldt d. 17. oktober 2022

Forholdsvis lille dobbeltværelse og desværre med larm fra vejarbejde, selv om hotellet havde lovet ro og fred i weekenden. Meget lydt i tale og støj fra gang gik direkte ind i værelset. Mad fortrinligt og velsmagende - manglede dog en lækker café late til at afslutte den med.

Værelsestip: Bede om værelse væk fra vej i anden bygning
Dato for ophold: oktober 2022
Tak, kjeldklap
Receptionen Residens Møen, Other hos Hotel Residens Møen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2022

Tak for besøget og jeres feedback.
Receptionen

Anmeldt d. 22. september 2022

Smuk beliggenhed med udsigt ud over vandet og i gåafstand til midtbyen.
Vi fik desværre et værelse i stueetagen, hvor der ud mod bagsiden af bygningen var lagt et temmeligt langt stykke med køreplader. Det larmede utrolig meget og vi vågnede flere gange pga støjen :(
Bestilte dessert efter vi kom hjem fra byen. 115 kr. pr. styk for et meget lille stykke kage med noget flødeskum ovenpå. Så var den dessert i hvert fald betalt.
Morgenmaden var der bestemt ikke noget ved.

Dato for ophold: september 2022
Tak, Jane S
Receptionen Residens Møen, Other hos Hotel Residens Møen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. september 2022

Mange tak for besøget og jeres feedback - det sætter vi stor pris på.

Mvh

Anmeldt d. 9. september 2022

Lige kommet hjem fra et skønt ophold. Vi havde en rigtig dejlig lille lejlighed med køkken, lille stue og dejlig seng .
Vi havde forplejning to af vores 4 dage. Dejlig menu og skøn betjening. Morgenmaden var lækker,med de små skåle ,der indeholdt lækkert pålæg ,dejlig yoghurt,frugt og marmelade slap man for buffeen, et lækkert tiltag.
Kan varmt anbefales

Dato for ophold: september 2022
Tak, Cirkeline88
Receptionen Residens Møen, Other hos Hotel Residens Møen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. september 2022

Tusinde tak for besøget og den flotte anmeldelse - det er vi meget glade for.
Receptionen